2524
Sök

JAAAAAAA!!!!!!! OS Guld!

231 Inlägg
26 februari 2006
Varför kallar ni Finnarna för Fjollor? mad så jekla barnsligt. Det är ju ändå en bragd att man kom till final. Silver är ju fasiken så mycket bättre än brons eller ingen medalj alls. Skärpning nu på er och väx upp.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 februari 2006
Feffy skrev:
Varför kallar ni Finnarna för Fjollor? mad så jekla barnsligt. Det är ju ändå en bragd att man kom till final. Silver är ju fasiken så mycket bättre än brons eller ingen medalj alls. Skärpning nu på er och väx upp.

brons är bättre än silver brons dä vinner man , men silver då förlorar man smile

Bmw osv..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
Feffy skrev:
Det är ju ändå en bragd att man kom till final.

Särskilt med tanke på att svenska sportreportrar inte trodde att vi skulle komma längre än ur gruppspelet big_smile

edit:
UseDubbelTurbo skrev:
brons är bättre än silver brons dä vinner man , men silver då förlorar man smile

ack så sant neutral
Senast redigerat av calibra_nox (26 februari 2006)

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
26 februari 2006
Trodde man nästan skulle få hjärtinfarkt dom sista 20sec i tredje perioden.
Grattis Sverige for OS guld iaf.. 

ps, finland suger  :p  big_smile

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
Feffy skrev:

Särskilt med tanke på att svenska sportreportrar inte trodde att vi skulle komma längre än ur gruppspelet big_smile

edit:
UseDubbelTurbo skrev:

ack så sant neutral

bara så du vet ja har inget emot finnar har jätte många finska kompisar och så smile men denna dag blir det mkt tjaffsa med finnar hit och dit wink

Bmw osv..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
peo skrev:

Onödig kommentar enligt mig tongue

231 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
peo skrev:

Onödig kommentar enligt mig tongue

Håller helt och hållet med.

3/4 vitblå 1/4 blågul

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:
bara så du vet ja har inget emot finnar har jätte många finska kompisar och så smile men denna dag blir det mkt tjaffsa med finnar hit och dit wink

Jag har nog också många vänner som bor i Sverige big_smile
De flesta har jag hittat här wink
Men det hör ju till big_smile Sverige - Finland wink det är ju alltid lika spännande och testosteron-fyllt wink

231 Inlägg
26 februari 2006
UseDubbelTurbo skrev:
calibra_nox skrev:
Feffy skrev:

edit:
UseDubbelTurbo skrev:

ack så sant neutral

Kommer det nog alltid bli när det är sånna här saker. Så synd att man måste "smutskasta" varandra bara sad

3/4 vitblå 1/4 blågul

BMW Power
2 362 Inlägg
26 februari 2006
HAHA ska först o främst säga återigen att jag både är Svensk och Finsk så ni kan fan inte skälla ut mig för denna : http://sverige_vs_finland.istheshit.net/  HAHAHAH big_smile

BMW, bogsering med wire :/

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
26 februari 2006
Äh, väx upp folk och ta de hela med lite ironi och glädje istället. Klart man får skämta med sitt grannland lite sådär efter en sådan dag. klart hade finland vunnit hade de säkert låtit annorlunda. Vi får vara glad att vi inte är sämre än norge på skider? smile

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

231 Inlägg
26 februari 2006
FugitivE skrev:
HAHA ska först o främst säga återigen att jag både är Svensk och Finsk så ni kan fan inte skälla ut mig för denna : http://sverige_vs_finland.istheshit.net/  HAHAHAH big_smile

Men fy och bläää!! Så gör man inte med mumin.

3/4 vitblå 1/4 blågul

BMW Power
2 362 Inlägg
26 februari 2006
Feffy skrev:
FugitivE skrev:

Men fy och bläää!! Så gör man inte med mumin.

HAHA nej de va lite dumt big_smile big_smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
FugitivE skrev:

Har du laddat upp den själv eller? wink

BMW Power
2 362 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
FugitivE skrev:

Har du laddat upp den själv eller? wink

nää inte jag wink men så ni inte skäller på mig för att visa något sådant typ tongue bara ville ha det klart för er big_smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
FugitivE skrev:
nää inte jag wink men så ni inte skäller på mig för att visa något sådant typ tongue bara ville ha det klart för er big_smile

Det är nog lugnt för min del, även om det gärna skulle få ha varit Mumin som gav Gustav Vasa bakifrån istället lol

BMW Power
2 362 Inlägg
26 februari 2006
Hahaha big_smile

231 Inlägg
26 februari 2006
calibra_nox skrev:
FugitivE skrev:

Det är nog lugnt för min del, även om det gärna skulle få ha varit Mumin som gav Gustav Vasa bakifrån istället lol

Haha, men även det känns för perverst för att va mumin. Då ser jag hellre lilla my bita han i benet eller nåt tongue

3/4 vitblå 1/4 blågul

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
Feffy skrev:
Haha, men även det känns för perverst för att va mumin. Då ser jag hellre lilla my bita han i benet eller nåt tongue

Det är sant big_smile Mumin, på TV, har vi ju alla växt upp med wink
Det skulle ju kunna vara kung Carl Gustav som ger Tarja Halonen eller nåt istället lol

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
26 februari 2006
Sedan finns ju förstås "allas vår gode" Conan O'Brien med sin Finland-addict big_smile
Det här hoppas jag inte att någon tar illa upp av nu, men jag bara måste lägga in den ;D

http://www.berusad.org/img/fotoalbum/949/452.jpg

Sök