Kommer stockholmarna bli som hönor med huvudena avhuggna ifall de kommer mer än 0.5cm snö där, som varje år Här blire fan inge snö på bra länge...ska vara plusgrader hela veckan, även på nätterna..
körde om saltbilen förut jag.. har haft total panik efter vinterdäck nu ett bra tag o inte hittat några billiga o bra.. men nu hittat iaf så bara fälgar som behövs nu så ja kan åka bil som folk igen
Vägrar att slänga på dubbdäcken fören mitten av november som tidigast , hoppas det inte stämmer att det blir snö här i östergötland bara för då blir jag ledsen i ögat.
Har väntat bra länge nu, sitter ett ( ! ) vinterdäck bak på vinterdriftern. Men ska inhandlas ett par nya ( begangnade ) har ett par på gång nu, hoppas dom sätts på ikväll.
Förra gången stod väl trafiken helt still i Stockholm så fort det kom lite snö.
Trafiken står still i stockholm oavsett om det kommer snö i Juli eller i Februari. Roligt när inte ens Asylerna i min hemstad blir lika förvånad som Stockholmarna när det kommer snö. (Ska inte enbart klanka ner på Sthlm, men jag har bara ingen aning om hur det är i tex Nordtyskland (Skåne) eller på Västkusten.. )
Mina sprillans nya 'name, model' dubbdäck skruvas på i helgen. Wieee!! Längtar efter snön nu! Är i Småland, Åseda, nu och det har vart minusgrader sedan igårkväll..