Tjenar nu har man inhandlat en van i helgen fyy fan va nic dom är man känner sig som en kung bakom ratten får fråga dig om lite tipps sen då tängte släga upp en projekttråd sen jag me hehe
Tack för alla trevliga kommentarer, roligare att skriva här då
Slet av stötfångaren och bytte dörr idag. Dörrbytet gick jäkligt fort nu när man har känslan inne. Stötfångaren tog desto längre tid, dom här jäkla vagnsbulten blir jag inte klok på.
Va fräsch den ser ut:
Slet av hornen på den med, vet inte om jag ska köra med eller utan....
Får ju pilla med lite annan skit nu medans jag väntar på att lackfirman skall ta bilen.
Slet bort lite kablar jag har stört mig på ett tag. Det har varit till halvljusautomatiken, men så trångt som det är där framme vid batteriet kändes det bättre att ta bort den grejen, för å få lite mer plats.
Så kopplade jag in 2 pljus i dom övre strålkastarna också:
Så har jag svetsat ihop reservhjulshållaren och målat den med, nu borde den ju hålla några år till:
Provmonterade kepsen också: Vill ha i lite lampor i den men får se hur jag gör.
Testade grillen lite idag för å se om det passade med tutorna på plats och jag tycker det blev snyggt med svart grill:
Tutorna:
Jag funderar på vilken färg jag skall ha, kan nån posta bilder på mörkgröna bilar? Eller nån annan färg, helst någon originalfärg till en vanlig bil så det är lätt att hitta. Snälla!