Det är inte direkt smart att kritisera annonser på ett forum, det har jag sagt förut. Nu fick ni se hur det kan gå...
Det finns faktiskt bilar som ÄR fina för ett bra pris.
Hann tyvärr inte se bilen i den omtalade annonsen, men enligt många så var det helt plötsligt många fel på den..
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Angående skiftningar i lack på bilar är det inte alls ovanligt på silverfärgade bilar då jag har en själv. Aldrig krockad eller lagad nånstans. Skiftningar finns det dock beroende på ljus, skuggor mm.
Sen att det finns lika många konstiga köpare som säljare, det kommer man aldrig undan.
Och att det blir dyrare att köpa en redan reggad bil än en oreggad vet väl vem som helst, oavsett hur mycket det kostar att regga själv... Man slipper ju en massa jobb i vilket fall.
Vore det jag som skulle vara intresserad av en importerad bil. t.ex denna så skule jag mycket hellre åka och titta på bilen och prata med säljaren.
Visst det kanske är långt, men tar man mycket av affären per telefon kan missförstånd hända. Sen har jag aldrig hört talas om att fråga efter personnummer när man ska köpa bil..
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Inget illa ment till varken trådskaparen eller säljaren som kom och skrev ur sig det han tyckte.
Det skulle jag med ha gjort om jag blev lika baktalad.