Audi 80 Sportquattro SEDAN, ÄNTLIGEN!!!!! elmia bilder finns!
Snille ideé man fick för ett par år sen,köpte en krockad audi 80 quattro -85:a....(alltid viljat ha en sån) det började med att jag skulle renovera quattro till bruks skick..men efter hand så blev det följder samt följder,... Visa mer
snacka om mm passning, är det färdig bockat och färdig kapat eller gör du alla inpassningar själv?
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
Fräck grej, ytterligare ett verktyg som man bara måste ha känner jag....
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4
vet inte redigt, min är juh inte den på bilden, min ser lite annorlunda ut... kan ta en bild på min å se vad det e för märke?om du vill, ska ner å svetsa å bygga lite ikv!
vet inte redigt, min är juh inte den på bilden, min ser lite annorlunda ut... kan ta en bild på min å se vad det e för märke?om du vill, ska ner å svetsa å bygga lite ikv!
tror den kostade 1000-1200kr?
Hade varit kanon. Ska bygga en bur inom kort och jag vet att vi ska göra fler framöver i garaget så det kanske kan vara värt.
tror den kostade 1000-1200kr?
Hade varit kanon. Ska bygga en bur inom kort och jag vet att vi ska göra fler framöver i garaget så det kanske kan vara värt.