24 november 2008
Trådstartare
nu har jag försökt i 5 timmar utan att få bort den Vet inte hur jag ska bära mig åt längre då inget verkar funka... sprinten till hela låset hittar jag inte heller då jag inte vet var den sitter på stången, försökt känna med fingrarna men inte hittat något. o låskolven sitter där den sitter tydligen, har fått bort lite av hylsan över den med hjälp av lite snitt med vinkelkapen...
Edit:
Sitter här o tänker på morgondagen hur jag ska bära mig åt för att få bort resterande... Som det ser ut nu så är den brickan som är nyckelhålet borta så man ser in till cylindern, har sedan kapat o bänt loss bitar från själva hylsan som cylindern sitter i för att kunna komma åt den men inte till någon större framgång, går att röra den lite lite med fingret men känns fortfarande att den sitter fast. Fattar dock inte i vad då det mesta är sönderbrutet som den kan sitta fast i. Sen själva låset som sitter i rattstången sitter också jättelöst o går att rucka upp o ner men går inte få loss den heller suck då jag inte hittat den nedrans spärrstiftet eftersom stången sitter precis under där instrumentpanelen sitter så ser man ingenting o kommer knappt åt med händerna, tog bort panelen men såg ändå inget så känns lite tröslöst detta o hålla på med då man princip står o stampar på ett ställe. Fick dock loss rattlåset men det underlättade inte mycket måste jag säga då det fortfarande sitter där det sitter. Blev visst en halv uppsats detta men jag var tvungen att skriva av mig o förhoppningsvis kommer det ett bra råd till mig lagom till imorgon då jag gett lite mer beskrivning på hur det ser ut
Lev livet nu innan det är för sent