påverkar o påverkat jag fortsätta i vanlig takt. jobbar på ett företag som e norskägt = dom skiter i resten av världen.
Mitt jobb kommer fortsätta ett bra tag så länge företag beställer stora båtar
Projektet med bilen ja håller på att byta motor som kostar en del men inte mycket. sen planeras det för nytt avgassystem + en omlackering av bilen efter nyår/januari
sen e jag nöjd med min bil igen
men det finns ju allid små saker som man vill skaffa t.ex nya sportstolar och bättre ljudsystem men det kommer nästa vinter.
Flickvänen jobbar dock bara timanställd men hon får in pengar
Jag e fast anställd så får bra med lön varje månad utan att oroa mig,
Sitter dock på 1lån som jag tog när jag flytta hemmifrån första gången för att köpa bil + nya möbler till lägenheten. vet om att jag betalar varje månad ,men har räknat med det kostar och ha lån, och försöker betala av så mycket som möjligt. För efter det lånet är betalt kan man lägga samma summa till ett sparkonto istället
"som man kan använda till resor "bilen"
Men man påverkas lite för internetföretag med IT produkter kursar och många andra mindre företag klarar inte av att hålla sig i liv för att det inte är lika stor köpkraft längre men tror ekonomikrisen vänder igen nån gång gäller bara o tänka smart och inte ta massa lån
sorry om det e svår läst
dyslektiker, rätt mig gärna om där e fel