fan va nice de blev.. va de svårt att koppla de?? funderar på något liknande på min fast väldigt rött.
Tackar! tycker me de blev rätt nice. lite roligare me blått en saab grönt ne de va inte så svårt tycker jag inte de. tycker jag du ska ge dig på dock vet jag inte hur det ser ut bakom dina mätartavlor men kan rekomendera diodslingorna som stylingwebben.se har!
Owla skrev:
Ser riktigt fint ut detta! Fräckt med mätartavlorna;)
Tackar Owla
Senast redigerat av Saab900power (8 december 2008)
Det ser skit bra ut Fredrik Blir grymt skoj o se slut resultatet MVH
Tack vic! ja vi får väll se hur de blir i slutänden
Zxcister skrev:
Kommer följa detta och se hur det framskrider! Svårt att bli sponsrad? (Gillar mkt ljus i bilen nämligen!)
Roligt och höra att de är värt och följa! kan inte säga att de är svårt eller lätt att bli sponsrad de e inte mig du ska prata om spons utan företagen du vill bli de av...
keffy89 skrev:
svårt och göra? krångligt att få ut mätarhuset?
de som va lite pilligt va att löda på kablen på den avklipta biten av diodslingan då de inte är tänkte att man skall göra de utan bara använda den biten som kablen sitter på men de går å jag gav mig inte mätarhuset va inte svårt att ta ur du får dock lossa hela panelen som sitter runt den.. sen sitter själva huset med 4 skruv och bak sitter de bara en stor kabelkontakt. Lycka till!!! ///Fredrik ps. kan rekomendera stylingwebben.se ´s diodslingor varmt dem va riktigt goa å lyser mycket bra!
Synd åå förstöra det du hade. kunde ju ha sålt till mig hihi... Nä men det kommer nog bli jävligt bra när det blir klart. Gillade oxå mätarhuset big_smile
haha ja hade du fått ut de helt hade du fått köpa de...
Sherlia skrev:
Har en känsla av att det inte var säljbart även ifall han hade velat sälja det. Varför tror du han slog sönder den I bilen?
Du har så rätt så hehe... men gjorde felet att plastat de plats =/