Hejsan . Tängte först säga vad jag menar med tråden
Först skulle jag vilja ha lite tips å råd å sånt om hur man kan göra saker å ting romantiska å uppskattade av sin partner eller någon man vill visa man tycker om , sen tängte jag att folk skulle kunna dela med sig av sina egna erfarenheter vad man gjort eller vad man har täng att göra kanske va vet jag
Nu e det dags för alla killar / Män här inne bli lite romantiska
Jag heter då Victor och och har Snart (ganska säker) en flicka som heter Jennifer.
ska berätta lite hur de ligger till med dehär "snart" det är såhär att vi har känt varandra i dryga 2 år sen har kontakten brytigt sen togs den upp igen sen bröts den igen sen nu så har vi tagit kontakt igen träffat varandra under runt 6 veckor och kommer bra överens riktigt bra och har altid gjort både jag och hon e mer kära än någonsin men vi har inte "officiellt" sagt att vi är ihop än ,och de tycker jag att man borde så därför
tängte jag såhär.
Hon kommer komma Fredagen den 12 december på kvällen ska jag hämta henne vid stationen om hon inte åker bil.
så då har jag tängt att köpa något ofattbart många röda A4 papper som jag ska klippa i typ 2x2cm hjärtan något sanslöst många och spri dem först en å en i trapphuset upp för trappan högst upp som jag bor på å sedan in igenom dörren som sedan går vidare i en säg typ 1dm bred slinga som hon kommer få följa som kommer gå runt i lägenheten å in till mitt storarumsbord där det står ett kort drängt i massvis med rosblad å i kortet ska det stå vill du bli tillsammans med mig ,får jag chans på dig ,vill du bli min , Eller något i den stilen ja ni fattar.
Å tillsammans med detta
så spelas hennes och min favoritmusik lågt i bakrunden nämligen
Creedence Clearwater Revivaloch massvis med tända doftljus , senare hade jag tängt att vi skulle laga någon god mat och bara umgås med varandra.
Ös på med kommentarer om förbättringar och kritik och gärna vad ni själva har gjort för någon som ni tycker mycket om.
några sköna Creedence Clearwater Revival låtarWho'll Stop The Rain
Long As I Can See The Light
Someday Never Comes
Här är hon alla som e nyfikna. (hon har inget imot att ja lägger upp den)