3054
Sök

Billiga 6.5" kit var hittar jag det?

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
16 december 2008
TT-Avant skrev:
Lonefox skrev:
jonash skrev:
4. Min SEAT har vunnit TVÅ RAKA SM guld, allt är byggt av mig, då menar jag ALLT! Det finns inte en skruv som nån annan satt dit. Det är jag ensam om i Sverige i princip.

Räknar du in tweak i byggnation?
Om inte så blir vi två nu under -09 wink

fattar inte redigt..dock har jag inte vunnit nå SM..men jag har gjort precis allt med byggnation själv..om det enbart va byggnationen som räknades? (ja, tweekat själv oxå)

Exakt.....ville peaka honom lite.

Dock har han rätt i att det finns en hel del som har fingrarna med i många bilar som slåss i absoluta toppen.
Sällan bilar i större etablerade team är helt byggda av EN person. Eller iaf vad jag minns historiskt.

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

6 851 Inlägg
16 december 2008
Lonefox skrev:
TT-Avant skrev:
Lonefox skrev:

fattar inte redigt..dock har jag inte vunnit nå SM..men jag har gjort precis allt med byggnation själv..om det enbart va byggnationen som räknades? (ja, tweekat själv oxå)

Dock har han rätt i att det finns en hel del som har fingrarna med i många bilar som slåss i absoluta toppen.
Sällan bilar i större etablerade team är helt byggda av EN person. Eller iaf vad jag minns historiskt.

Jag varken slåss i toppen eller vunnit SM/EM..men jag bygger iaf. allt själv och tweekar och jag är glad över det wink

7 241 Inlägg
16 december 2008
TT-Avant skrev:
Lonefox skrev:
TT-Avant skrev:

Jag varken slåss i toppen eller vunnit SM/EM..men jag bygger iaf. allt själv och tweekar och jag är glad över det wink

Det är ju det som är det roliga smile Att göra allt själv.

Men NEJ....nu får jag be om ursäkt då vi halkar mer och mer off-topic.
Sorry :S

31 Inlägg
16 december 2008
ja klä är för finsmakare:P  det ska bröta och ha gött med pulver:P det gillar vi!! smile

4 074 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
pattilatti2 skrev:
audison produkter är då fan inte skit,mutant skulle ja inte ens ta i-

varför ska du ha så billiga ??framhögtalare? ska ju va bäst där:P

billigt rakt igenom.... mutant basarna har jag gett 199kr styck för (8st). och eclipse cd´n 1500kr. audison stegen 1500+1200kr st. 50mm2 strömkabel 350kr. 3*rca 200kr. 40m högtalar kabel 200kr. maxxima 900 dc 0kr. 2st ultimate 6.5" framsystem 250kr....... total summa 6792kr hittils!
så nu ska jag ha nåt skoj som spelar bak bara! smile

just de! köpt ett till audison lrx400 idag för 1200kr så det blir nog 4 basar till!
Senast redigerat av BJonsson (16 december 2008)

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
17 december 2008
Lonefox skrev:
jonash skrev:
4. Min SEAT har vunnit TVÅ RAKA SM guld, allt är byggt av mig, då menar jag ALLT! Det finns inte en skruv som nån annan satt dit. Det är jag ensam om i Sverige i princip.

Ja, faktiskt räknar jag in Tweaket med.

Erik var inne i bilen och trasslade lite både på finalen 07 och 08, men jag satte alltid sista fingret på det själv. Fast det vet ju inte han wink

Jag skulle inte stå ut med tanken på att tävla på en finl, och låta nån annan ställa ljudet, skulle det sen gå åt helsike....

mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (17 december 2008)

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

7 241 Inlägg
17 december 2008
jonash skrev:
Lonefox skrev:
jonash skrev:

Erik var inne i bilen och trasslade lite både på finalen 07 och 08, men jag satte alltid sista fingret på det själv. Fast det vet ju inte han wink

Jag skulle inte stå ut med tanken på att tävla på en finl, och låta nån annan ställa ljudet, skulle det sen gå åt helsike....

mvh Jonas

Sant sant.......däremot kommer jag att behöva HJÄLP med tweakandet....
Men inte låter jag ngn annan göra det fullt ut.
Tips och hintar...hjälp på den vägen uppskattas smile
Själva justerandet gör jag helst själv.smile

Men nej..nog med Off-topic. Eller? wink

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
17 december 2008
Lonefox skrev:
jonash skrev:
Lonefox skrev:

mvh Jonas

Sant sant.......däremot kommer jag att behöva HJÄLP med tweakandet....
Men inte låter jag ngn annan göra det fullt ut.
Tips och hintar...hjälp på den vägen uppskattas smile
Själva justerandet gör jag helst själv.smile

Men nej..nog med Off-topic. Eller? wink

Japp! smile

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Sök