16 december 2008
Trådstartare
6-7 personer sökes till "Video Crew" här på Garaget. "Video Crew" har som uppgift att uppmärksamma sevärda videoklipp bland det som laddas upp. Om du redan tittar mycket på videoklippen och vill ställa upp och bidra till sajten så är detta rätt grej för dig. Ekonomisk ersättning är tyvärr inte möjlig. Uppgiften som sådan kräver väldigt lite insats, men du bör vara så pass aktiv att du rekommenderar åtminstone 1-2 klipp i veckan.
Om inte just du vill ansöka så kanske du känner någon som kan tänkas vilja göra det? Tipsa gärna...
Krav på dig som söker
* Goda kunskaper i svenska. Orsaken är att du troligen behöver omformulera rubrik och beskrivning för de klipp du rekommenderar, och språket måste då vara korrekt och välformulerat.
* Du ska ha varit medlem i minst ett år.
* Du är minst 18 år gammal.
Så här ansöker du
1) Läs kraven ovan.
2) Skicka ett mail till christian.marcos@garaget.org där du anger följande:
* Ditt användarnamn
* Ålder
* Medlem sedan (år och månad räcker)
* Varför du vill hjälpa till (i stora drag, du behöver inte skriva en uppsats)
Jag reserverar mig för att inte behöva svara på alla anmälningar som kommer in. Hoppas på förståelse för detta. De som valts ut kommer att informeras över mail eller pm och när alla platser är tagna så presenteras en lista i detta inlägg.
"Urvalet" är klart, dessa ingår numera i Video Crew:
-Lego-
AirOne
Bjork
CarCass
Dnar
FireTraXX
Kajlie
te_wik
... en fattas i listan. Jag återkommer med komplett lista när jag fått kontakt med respektive.
Senast redigerat av chrizz (13 januari 2009)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."