2293
Sök

Efterlyses: 6-7 medlemmar till Garagets "Video Crew"

Administratör
11 960 Inlägg
16 december 2008
Trådstartare
6-7 personer sökes till "Video Crew" här på Garaget. "Video Crew" har som uppgift att uppmärksamma sevärda videoklipp bland det som laddas upp. Om du redan tittar mycket på videoklippen och vill ställa upp och bidra till sajten så är detta rätt grej för dig. Ekonomisk ersättning är tyvärr inte möjlig. Uppgiften som sådan kräver väldigt lite insats, men du bör vara så pass aktiv att du rekommenderar åtminstone 1-2 klipp i veckan.

Om inte just du vill ansöka så kanske du känner någon som kan tänkas vilja göra det? Tipsa gärna...

Krav på dig som söker
* Goda kunskaper i svenska. Orsaken är att du troligen behöver omformulera rubrik och beskrivning för de klipp du rekommenderar, och språket måste då vara korrekt och välformulerat.
* Du ska ha varit medlem i minst ett år.
* Du är minst 18 år gammal.

Så här ansöker du
1) Läs kraven ovan.
2) Skicka ett mail till christian.marcos@garaget.org där du anger följande:
* Ditt användarnamn
* Ålder
* Medlem sedan (år och månad räcker)
* Varför du vill hjälpa till (i stora drag, du behöver inte skriva en uppsats)

Jag reserverar mig för att inte behöva svara på alla anmälningar som kommer in. Hoppas på förståelse för detta. De som valts ut kommer att informeras över mail eller pm och när alla platser är tagna så presenteras en lista i detta inlägg.

"Urvalet" är klart, dessa ingår numera i Video Crew:

-Lego-
AirOne
Bjork
CarCass
Dnar
FireTraXX
Kajlie
te_wik

... en fattas i listan. Jag återkommer med komplett lista när jag fått kontakt med respektive.
Senast redigerat av chrizz (13 januari 2009)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 722 Inlägg
17 december 2008
vore ju något .. men jag orkar inte börja skriva varför och bla bla ... big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 december 2008
Tjenare.

Ett tips är ju att spärra på något sätt att dessa 6-7 personer inte kan lägga sina egna klipp under de rekommenderade filmerna.
Risken att det kommer filmer dit då som inte lämpar sig där, då man gärna vill se sina egna klipp som riktigt sevärda.

Självklart ska någon annan kunna rekommendera klippet, men inte denne som publicerat klippet.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 878 Inlägg
18 december 2008
Detta hade nog varit något

- Andreas

2 283 Inlägg
18 december 2008
Mailat dig smile

R.I.P. Michael Jackson!

150 Inlägg
19 december 2008
Jag vet inte om jag har tillåtelse att söka en plats då detta konto registerades 2008-02-28, dock hade jag ett konto innan "Volmod" och då jag var inaktiv en längre tid och byte samtidigt mail vilket resulterade i att jag glömde av lösenord o mail o hela den biten för att logga in på det kontot igen. Där av skapade jag detta kontot.

Chrizz, har ni nån slags möjlighet att tracka konton till en viss IP?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
23 december 2008
Vilka blir de?
Senast redigerat av Aruzo (23 december 2008)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
26 december 2008
de skulle va nice å göra sånt

Nissan Silvia

3 295 Inlägg
2 januari 2009
är det några som är utsedda till detta eller?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
3 januari 2009
Slave_joe skrev:
är det några som är utsedda till detta eller?

Antagligen inte då det inte presenterats någon lista i det första inlägget.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

93 Inlägg
3 januari 2009
jag skicak ett mejl några timmar efter inlägget kom och har inte fått svar om jag är med eller inte så jag antar att det är färdigt och dom skiter i att skicka svar.

Sound like a V8 and your my mate

8 885 Inlägg
3 januari 2009
FirebirdFidde skrev:
jag skicak ett mejl några timmar efter inlägget kom och har inte fått svar om jag är med eller inte så jag antar att det är färdigt och dom skiter i att skicka svar.

Att få svar på mail kan ta låååång tid. Väntar själv på mailsvar sedan September -07 big_smile
Senast redigerat av Hamilton (3 januari 2009)

Fotograf på tierpidag.se

Administratör
11 960 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
Jag har inte svarat någon än faktiskt, jag tänkte ta tag i det i nästa vecka. Det blev ju julledighet osv, jag har faktiskt tagit lite ledigt själv för en gångs skull, även om det inte blivit 100% ledigt (jag sitter flera timmar här om dagen ändå, suck smile

Administratör
11 960 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
"Urvalet" är klart, dessa ingår numera i Video Crew:

-Lego-
AirOne
Bjork
CarCass
Dnar
FireTraXX
Kajlie
te_wik

... en fattas i listan. Jag återkommer med komplett lista när jag fått kontakt med respektive.

Vill passa på och tacka alla som visat intresse, ni var över förväntan till antalet!

För övrigt så kan man se vad varje person i video crew valt på respektives sida och "Video Crew" i undermenyn.

Mvh

Sök