Har läst igenom hela din tråd nu och jag är mållös. Vilket hantverk och sunda lösningar du har fixat. Kul med folk som tänker under tiden dom bygger, finns rent för många tokbyggen. Hälsa Mange att han är en riktig j***l på det där med att svetsa. Superläckert rakt igenom.
Har läst igenom hela din tråd nu och jag är mållös. Vilket hantverk och sunda lösningar du har fixat. Kul med folk som tänker under tiden dom bygger, finns rent för många tokbyggen. Hälsa Mange att han är en riktig j***l på det där med att svetsa. Superläckert rakt igenom.
Kul att höra Morbror Mange gör mer än bara svetsa, han håller på svarva lite bussningar och hylsor just nu och har varit inblandad i många detaljer så han ska ha en stor eloge! å bra blir det också
Tack huvens öde hänger på lite olika parametrar, få se vad som händer
Hehe, var inte så seriös med inlägget om huven...
Posthuven har ganska mycket småskador, dyker det upp en bättre huv så kommer jag använda den istället. Det var det jag syftade på, har inte tänkt köra omkring med en gul huv såklart
Plasten har inte bara dålig passform, hjulhusen är ungefär lika runda som en 740 GL från 1986.. Så jag har börjat plasta på skärmkanterna för att kunna skära upp nya RUNDA skärmkanter
Såhär fint var det fram, bak var det inte riktigt lika illa men fortfarande dåligt.
Har börjat plasta bakskärmarna, framändan får vänta
Snyggt bygge du har, varför bygger ingen ett liknande projekt med mitt motor tex du! är det svårt att få igenom en ev besiktning? Min morbror byggde en Amazon med mitt motor och 4krafs men endast för is åkning , funkade ju brutalt bra rent viktmäsigt!
Lycka till med byggandet! hoppas få se lite mer bilder snart
Snyggt bygge du har, varför bygger ingen ett liknande projekt med mitt motor tex du! är det svårt att få igenom en ev besiktning? Min morbror byggde en Amazon med mitt motor och 4krafs men endast för is åkning , funkade ju brutalt bra rent viktmäsigt!
Lycka till med byggandet! hoppas få se lite mer bilder snart
bra fråga Att besikta ett sådant fordon är inte nå svårare än det jag gjort nu, alltså amatörbyggt fordon. Jag vill ha frontmotor av den enkla andledningen att det är lätt att hitta delar när det går sönder, antingen har jag standardgrejjer som är lätta at få tag i eller hemmasnickade prylar. Har undvikit ovanliga delar som man får leta länge efter
Plastic fantastic! Har börjat om att jobba med plastkittet igen, det blir bättre men är fortfarnade låångt ifrån bra. Ett litet delmål blir att få till passformen.