2325
Sök

Film-tips?

17 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
Skulle järna vilja ha lite bra filmtips i stil med "The Fast And The Furious" cool

Skriv järna lite om handling, typ av bilar och betyg 1-5.
(MC går också bra) wink
Senast redigerat av Whizcar (10 mars 2006)

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
10 mars 2006
the transporter 1 & 2, grymma biljakter, 1:an e bra medans 2:a e att njuta av bilarna!
Senast redigerat av Bullo (10 mars 2006)

man lever bara en gång så lev väl!

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
10 mars 2006
taxi 1,2, å 3....de är tyvärr på franska tongue men de e sån skit man måste ta tongue ...
huvudpersonen kör omkring med en peugeot 406a... inte världens bästa filmer men dom går bra att se så länge man har svenska undertexter wink

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
10 mars 2006
taxi äger, trots att dom e på franska! tongue

man lever bara en gång så lev väl!

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
157 Inlägg
10 mars 2006
Senast redigerat av D_Xarz (10 mars 2006)

17 Inlägg
10 mars 2006
Trådstartare
Simppi skrev:
taxi 1,2, å 3....de är tyvärr på franska tongue men de e sån skit man måste ta tongue ...
huvudpersonen kör omkring med en peugeot 406a... inte världens bästa filmer men dom går bra att se så länge man har svenska undertexter wink

Det finns tydligen en 4:e Taxi som utspelar sig i New York, med en brud i huvudrollen.
Någon som har sett denna?

39 Inlägg
10 mars 2006
Jag skulle nog vilja rekomendera "Flåklypa Grand prix". Jag tror att den hette så. Tokhäftig film från "förr i tiden" En tecknad film ( eller dockor eller vad det nu var)... En kille som bygde en egen bil, och körde tävling med den. Nån som sett den?

:p

142 Inlägg
10 mars 2006
Whizcar skrev:
Simppi skrev:

Det finns tydligen en 4:e Taxi som utspelar sig i New York, med en brud i huvudrollen.
Någon som har sett denna?

Det är i stort sett en kopia rakt över från taxi 1, men med en brud och en gul taxi med mycket motor... duger faktiskt att se, om man står ut med allt som är draget rakt från taxi =P

2 123 Inlägg
10 mars 2006
Cannonball run och Nu blåser vi snuten filmerna :smile

Carpenter
310 Inlägg
10 mars 2006
En film som inte riktigt finns på dvd än är rosa pantern den var så galet rolig se den ni ångrar er inte big_smile

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

191 Inlägg
10 mars 2006
High Octane, Gatebil, Teckademics, serierna är helt klart sevärda !!

TVT Member
377 Inlägg
18 mars 2006
håller med Kaizon, high octane filmerna e klockrena, de är klart sevärda om och om igen....

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
18 mars 2006
Kaizoon skrev:
High Octane, Gatebil, Teckademics, serierna är helt klart sevärda !!

High Octane filmerna är helt underbara

Serius performance serien, dom är dock lite mera som dokumänterfilmer

Best motoring, dokumänterer på japanska

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

517 Inlägg
18 mars 2006
Har ett hett tips på en gammal goding från 1971, dvs muskelbils eran!!! yikes

"Vanishing Point" eller "snabbare än döden" som den heter på svenska är en film om en kille som jobbar som att leverera bilar. En dag när han hämtar upp en sprillans ny Dodge Challenger så går han med på ett vad om att köra från Denver till San Francisco  under 15timmar...klarar han det tro? smile

Det är en renodlad biljaktsfilm med poliser etc.
Jag har för mig huvudrollsinnehavaren inte ens lämnar sin bil en enda gång...var länge sedan jag såg den.
Kanske lite tunn handling och så men det verkar ju vara standard för generen, men helt klart se värd film

Iochmed att det är en rätt gammal film så kan det vara lite svårt att hitta den på internet. Annars finns den ju på dvd
man läsa mer om den på länk nedan...
http://www.imdb.com/title/tt0067927/

346 Inlägg
18 mars 2006
Nää jag får väl tipsa om Ronny & Ragge då :9...nää men hoppas du hittar nån skön rulle iaf..ha det nice..trevlig helg på er alla

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

4 554 Inlägg
18 mars 2006

kommer med bara på dessa men dom är riktigt bra

Meister
6 763 Inlägg
18 mars 2006
Dukes Of Hazzard. grymt kul film med johnny knoxwill. han och hans kompsi  åker en dodge charger och ska hindra skurken ifrån och göra staden Hazzard till en stor gruva. mycket rolig

4 554 Inlägg
19 mars 2006
camaro67 skrev:
Dukes Of Hazzard. grymt kul film med johnny knoxwill. han och hans kompsi  åker en dodge charger och ska hindra skurken ifrån och göra staden Hazzard till en stor gruva. mycket rolig

a den e kanonbra.. kom på en annan nu.. "black dog" visserligen en lasbilsfilm men satan vilka lastbilar:D

1 163 Inlägg
19 mars 2006
Tycker ni har dragit upp nästan alla nu...

Men Convoy är en KLASSIKER! 
Visserligen en lastbils film, men se den och du förstår...

Och sen Tipsade Ghost_Face om filmen "Vanishing Point", var kan man köpa den på DVD med svensk text?????
Älskar den filmen, men har inte hittat någonstans...
Om någon vet, lägg en PM hos mig! Skulle vara evigt Tacksam...

Sök