taxi 1,2, å 3....de är tyvärr på franska men de e sån skit man måste ta ... huvudpersonen kör omkring med en peugeot 406a... inte världens bästa filmer men dom går bra att se så länge man har svenska undertexter
taxi 1,2, å 3....de är tyvärr på franska men de e sån skit man måste ta ... huvudpersonen kör omkring med en peugeot 406a... inte världens bästa filmer men dom går bra att se så länge man har svenska undertexter
Det finns tydligen en 4:e Taxi som utspelar sig i New York, med en brud i huvudrollen. Någon som har sett denna?
Jag skulle nog vilja rekomendera "Flåklypa Grand prix". Jag tror att den hette så. Tokhäftig film från "förr i tiden" En tecknad film ( eller dockor eller vad det nu var)... En kille som bygde en egen bil, och körde tävling med den. Nån som sett den?
Det finns tydligen en 4:e Taxi som utspelar sig i New York, med en brud i huvudrollen. Någon som har sett denna?
Det är i stort sett en kopia rakt över från taxi 1, men med en brud och en gul taxi med mycket motor... duger faktiskt att se, om man står ut med allt som är draget rakt från taxi =P
Har ett hett tips på en gammal goding från 1971, dvs muskelbils eran!!!
"Vanishing Point" eller "snabbare än döden" som den heter på svenska är en film om en kille som jobbar som att leverera bilar. En dag när han hämtar upp en sprillans ny Dodge Challenger så går han med på ett vad om att köra från Denver till San Francisco under 15timmar...klarar han det tro?
Det är en renodlad biljaktsfilm med poliser etc. Jag har för mig huvudrollsinnehavaren inte ens lämnar sin bil en enda gång...var länge sedan jag såg den. Kanske lite tunn handling och så men det verkar ju vara standard för generen, men helt klart se värd film
Iochmed att det är en rätt gammal film så kan det vara lite svårt att hitta den på internet. Annars finns den ju på dvd man läsa mer om den på länk nedan... http://www.imdb.com/title/tt0067927/
Dukes Of Hazzard. grymt kul film med johnny knoxwill. han och hans kompsi åker en dodge charger och ska hindra skurken ifrån och göra staden Hazzard till en stor gruva. mycket rolig
Dukes Of Hazzard. grymt kul film med johnny knoxwill. han och hans kompsi åker en dodge charger och ska hindra skurken ifrån och göra staden Hazzard till en stor gruva. mycket rolig
a den e kanonbra.. kom på en annan nu.. "black dog" visserligen en lasbilsfilm men satan vilka lastbilar:D
Men Convoy är en KLASSIKER! Visserligen en lastbils film, men se den och du förstår...
Och sen Tipsade Ghost_Face om filmen "Vanishing Point", var kan man köpa den på DVD med svensk text????? Älskar den filmen, men har inte hittat någonstans... Om någon vet, lägg en PM hos mig! Skulle vara evigt Tacksam...