Var lite skeptisk till fälgarna förut men måste ändå säga att de sitter riktigt fint på bilen Andro. Ska bli kul att kolla in fälgarna i verkligeheten sen.
Dyker du upp på torsdag så får du se dem !! Vi ses där
Mvh Andro
Kommer tyvärr inte på torsdag då jag jobbar eftermiddagskift denna vecka, men du ska kanske på Katrineholmsträffen på lördagen?
vilken träff pratar ni om? är från västerbotten så jag vet int så mkt
-Akerfeldt- skrev:
Galic_Andro skrev:
-Akerfeldt- skrev:
Var lite skeptisk till fälgarna förut men måste ändå säga att de sitter riktigt fint på bilen Andro. Ska bli kul att kolla in fälgarna i verkligeheten sen.
Dyker du upp på torsdag så får du se dem !! Vi ses där
Mvh Andro
Kommer tyvärr inte på torsdag då jag jobbar eftermiddagskift denna vecka, men du ska kanske på Katrineholmsträffen på lördagen?
eastmotorsport: Jo jag sitter fortfarande och funderar på infästning ENDAST för utställningsbruk, tänkte bakåtvända övn.körningskyltar limmade på skinnets baksida
_synchro: Dem sitter (satt) med skyddsfilm från Lamin-X, finns att köpa hos Jb´s Glas och Lackskydd i Dalarna
isak90: Tack som fasiken för det!! Och det är ännu roligare att du säger det du tycker om bilen och moddarna man gjort, angående fälgfrågan så har du ju rätt, ingen smak är den andra lik Skinnbitarna är ännu ej monterade, som sagt funderar fortfarande på infästningen
Här kommer en liiten uppdatering på bilens status:
Inför Katrieholmsträffen så lackbehandlades bilen med Mr.Caps värsta lackprogram Formula-U, här nedan kommer lite bilder på det och resultatet i Katrineholm:
Innan, repigt som fasiken var det:rolleyes:
Förberedelse, blev några meter maskeringstejp, tecken på att det måste lackeras ner
Någon gång under behandlingen, lackskydd ännu inte lagd, skillnad redan nu
Snart är vi där...
Färdig!! Nu får den vila och härda inför morgondagen för andra lagret, inte nödvändigt med två lager men vad gör man inte för djupet
Nighty night!
Dagen efter andra lagret, var en jobbig arbetsdag att ha bilen inne i hallen och inte kunna leka med den tills dags-avslutet haha
Dags för sista touch-uppen! Nu färdighärdad och redo för vintern!
Även fälgarna fick sig lite vax, Meguiar´s Ultimate Quick Wax, i sprayform, väldigt smidigt!
En halvtimma efter utkörning, redo för träff i Brostugan!
Och så röven, bakljusen polerades det bort en massa repor och så las det skydd på dem, bör inte glömmas, gör mycket för helheten
Här nedan lägger jag in egna bilder och diverse fotografbilder från Katrineholm (tar bort bilderna om så önskas):
Snart kommer en stor Pärlemovit uppdatering, om ekonomin är snäll mot mig denna månad!!
och jag trodde jag hade puts, fysatan. Riktigt fin har den blitt. var lite emot vita huven förut men tycker den passar bättre för varje gång man tittar på bilderna.