Okej nu har jag inte läst hela tråden men vad jag antar så har dom nekat din bil här på gorg. Hade du redan laggt upp bilen och fick den avstängd så kan de ju vara så att någon annan medlem på garaget anmält din bil och att en moderator inte läste infon utan bara tog bort den. Jag tror inte att enbart lacken har betydelse eller hur en bil är stylad. De måste ju ha lite betydelse vad man gör med bilen. Jag kan själv tycka att om din bil nu bara hade haft de utseendet den har så skulle den kanske inte vara något speciellt intressant men nu har den ju motor som heter duga + att den är 4*4 driven. De är ju unikt.
Gillar framförallt att läsa om amerikanska bilar, men även andra som gärna innehåller stora plåt arbeten eller mkt stora förändringar. Är inte intreserad av ljudbyggen eller prefab grejer till så stor del.
Svenska och japanska bilar med gott om effekt. Lika kul att läsa om en 850 med 500hk som en Skyline med lika mycket effekt. Jag är helt ointresserad av amerikanare och franska bilar och sånt.
Generellt äldre bilar. Alltså ålderstaket är ty 1993. Märke spelar ingen roll, Volvo, Saab, Opel mfl. Allt är intressant. Gillar mest "helrenoveringarna" samt de som försöker förbättra bilen.