Ser riktigt bra ut allt ihop, men 195or på 8" räcker la inte långt... Jag har det i fram på min 245 o det blir inget riktigt "stuk" på det hela. 185 hade varit mkt bättre:D
kollade lite på tyrestretch.com och tyckte de såg lagom ut finns inte 185/45-14 så då måste ja upp till 50 profil
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
hej hej har tyvärr inte hänt så mycket med bilen det sissta.... har haft fullt upp med annat , men idag kom det en trevlig överraskning me budbilen ........ bilen kommer inte va helt klar tills körkortet en i början av juni ska den in på valsning sen efter det är de är de bara spackling och lack kvar förhoppningsvis däcken kom idag !
gött me lågprofil däcket te vänster är ett orginalstort 13" och mina 14"are e mindre
Ser jäkligt bra ut.. har kollat igenom hela tråden nu.. ( tog ett tag) hoppas på att färgen på bilen blir lika fin som resten av arbetet du har gjort.. tummen upp
Ser jäkligt bra ut.. har kollat igenom hela tråden nu.. ( tog ett tag) hoppas på att färgen på bilen blir lika fin som resten av arbetet du har gjort.. tummen upp
tackar och bugar
da var första sidan rostlagad ! grundmålad och färdig att montera hjul i möra ska ja försöka få däcken inlämnade på krägning ( om dom nu vill när däcken e "för smala" som dom sa på telefon ) inga bilder tyvärr
då va däcken inne på krägning dom hade till och me luftkanon så de va ingen fara ikväll blir de att unerresbehandla den färdiga sidan och sen börja på nästa;)