3345
Sök

Vad gjorde ni på nyår?

Nismo
758 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
Ja, precis som topic.

Vad hade ni för er igår?
Vore kul o se vad alla andra gör på nyår, få lite roliga tips kanske big_smile

3 714 Inlägg
1 januari 2009
jag och två polare var uppe och tittade på alla raketer vid tolvslaget

firade nyår nyktert vilket var rätt skönt, samt att vi försökte fånga en hund som sprang runt inne i stan

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Fisketokig
2 997 Inlägg
1 januari 2009
Hela dagen gick åt till att installera farsans nya laptop och packa upp och installera nya hemmabion, blev precis klart till mina mostrar med respektive ramlade in i kåken hos dem.

Sen var det dags att hjälpa sambon hemma med att förbereda mat och sånt, hade bjudit över svärföräldrarna. God mat och dryck samt kortspel fram till 12-slaget när det blev ring klocka ring på TV.
Sen åkte de och vi gick till sängs.

Rätt nyktert. Blev ett par öl till maten och en Gott Nytt År-Whiskey.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

+Uppfinnare+
643 Inlägg
1 januari 2009
Fylletaxi fram tills kl 4 på morgonen, De e rätt segt. Men man var på fest mellan kl 20.00-00.30, och jag måste säga till alla: HANTERA ALDRIG RAKETER NÄR DU HAR DRUCKIT ALKOHOL!!! På festen jag var på så stod folk i en klung på trettio personer ca 7 meter ifrån raketerna. Det kunde ha gått riktigt illa.
Senast redigerat av Evil_90 (1 januari 2009)

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

OEM <3
6 957 Inlägg
1 januari 2009
Evil_90 skrev:
HANTERA ALDRIG RAKETER NÄR DU HAR DRUCKIT ALKOHOL!!

Instämmer! Tyvärr så panga man ju även med alkohol i blodet, men ja hade lite vett i huvudet å
flytta mig när ja tänt.
Däremot så vältes en bomb som en kompis stötte till (Vikingbomb) och smällde av mot huset där alla stod, min flickvän fick kulan på benet men undvek smällen med en hårsmån.

Men förutom den lilla incidenten så var det en trevlig kväll, åt gott, drack gott...lite mkt bara tongue
fast nu mår ja prima big_smile
Senast redigerat av Bjork (1 januari 2009)

OEM <3

Lastbilschaufför
257 Inlägg
1 januari 2009
Firade med en gammal kompis + ett par av hennes kompisar smile Rätt så lugn och fin kväll

Four Rings To Rule Them All

3 182 Inlägg
1 januari 2009
va hemma med familjen o tog det lugnt vart en folköl vid 12 slaget.

906 Inlägg
1 januari 2009
Var på fest, ganska mycket och trevligt folk, vid elva stack vi ner på stan, sen vid 01.00 var jag på akuten och vid 7.00 vakna jag i blod och spya:P Men på festen var det ganska nice, samt att vi undvek att skjuta raketer när folk börjat dricka:)

=)

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
1 januari 2009
slots guld och raketer, olika privatfester å pizza smile

3 714 Inlägg
1 januari 2009
740Fors skrev:
Var på fest, ganska mycket och trevligt folk, vid elva stack vi ner på stan, sen vid 01.00 var jag på akuten och vid 7.00 vakna jag i blod och spya:P Men på festen var det ganska nice, samt att vi undvek att skjuta raketer när folk börjat dricka:)

hmm lät som om det gick vilt till... tongue

vad hände då?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

139 Inlägg
1 januari 2009
minns inget smile

Överladdning är en kompensation för flödesmisstag

+Uppfinnare+
643 Inlägg
1 januari 2009
JG skrev:
minns inget smile

lol Men du vaknade hemma då??

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
1 januari 2009
Stod och hånglade med en tjejkompis vid 12-slaget i alla fall, resten är lite suddigt tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

906 Inlägg
1 januari 2009
bollen1986 skrev:
740Fors skrev:

hmm lät som om det gick vilt till... tongue

vad hände då?

Har absolut ingen aning:P Vet att det gör ont i mina tänder,mina läppar är dubbelt så stora, och min mungipa är uppskuren/uppslagen och min näsa värker som aldrig förr:P, efter 23.00 är allt svart:) men men så är livet=) Dock vet jag att det var mycket vackra kvinnor på festen vi var på^^

=)

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
1 januari 2009
Tanken var att det skulle bli slappt, alkoholfritt och ja... bara väldigt lugnt. Men ja... av bilden här nedan att döma, så kan väl vem som helst se att det inte riktigt blev så. Snarare helt tvärt om:

http://planetsalign.net/news/newyear2008.jpg

343 Inlägg
1 januari 2009
Låg och sov mest hela dagen.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
2 januari 2009
Satt hemma hos min kusin och hennes kille med en kusin till och snacka lite skit och titta på tv, nyktert med chips o cola.
Titta på lite fyrverkerier vid 12 slaget och sen åkte jag iväg och skjutsade en kompis och hans flickvän hem från en fest, snacka lite skit med honom och sen hemma i sängen innan 3 iaf smile .

2 helnyktra nyår på raken nu, var inte tänkbart förr men känns rätt skönt dagen efter wink .
Senast redigerat av NIzmO (2 januari 2009)

- Time Attack -

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 januari 2009
Evil_90 skrev:
HANTERA ALDRIG RAKETER NÄR DU HAR DRUCKIT ALKOHOL!!! På festen jag var på så stod folk i en klung på trettio personer ca 7 meter ifrån raketerna. Det kunde ha gått riktigt illa.

Måste hålla med, ifjol var jag på en fest där dom hade hyrt lokal, och där sköt dom raketer på fyllan, var väll 50-70 pers ute då och det blixtrade och small och lös och hade sig bland allt folk, fyrverkeri pjäserna tippade och hade sig så dom sköts bland folket osv... kunde ha slutat illa men som tur var så gick det bra..

Igår sköt ingen av oss raketer eller liknande..

On topic, var hos en polare i stan och festade, vi satt ett gäng och drack öl, lyssnade på musik och snackade skit smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 854 Inlägg
2 januari 2009
va på harrys fullt ös!

12 086 Inlägg
2 januari 2009
Jag drack redbulljäger och sjöng singstar på en husfest smile

Sök