2963
Sök

tråden kan låsas. bilen hittad

150 Inlägg
2 januari 2009
skulle tippa på att killen var full wink

Även den bästa kan göra fel, jag gjorde det en gång

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
2 januari 2009
en aning kanske tongue

Vilket jävla drag :)

65 Inlägg
2 januari 2009
Trådstartare
Nitr00x skrev:
hmm så nån "stal" bilen och parkerade den i nästa gård utan att ta nått? =P hur full var du när du parkerade bilen alt vem skojjar med dig ? =P

var så nykter man kan bli, någon måste ha tyckt det var kul

Leg. Bilplågare
74 Inlägg
2 januari 2009
Tror inte att han "parkerade" bilen själv för han var med oss och vi var 3mil längre bort............det kan tänkas att nån var här och flyttade bilen bara för att jävlas!!!
Finns tyvärr folk som fattar nada,om det nu var så det gick till så var det jävligt onödigt eftersom det naturligtvis blev en polis anmälan direkt.
Ta reda på lite mera fakta innan ni börjar spekulera.

Lakhea Racing do it hard.

Med.lem
3 759 Inlägg
2 januari 2009
jippi73 skrev:
Tror inte att han "parkerade" bilen själv för han var med oss och vi var 3mil längre bort............det kan tänkas att nån var här och flyttade bilen bara för att jävlas!!!
Finns tyvärr folk som fattar nada,om det nu var så det gick till så var det jävligt onödigt eftersom det naturligtvis blev en polis anmälan direkt.

Men chilla....

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
3 januari 2009
inget illa menat från min sida men stulen var dne nog aldrig dock ett tråkigt skämt då jag förstår hur frustrerad och arg man blir

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

16 197 Inlägg
3 januari 2009
sluta gråt.. du har ju fått tillbaka din bil.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Meister
6 763 Inlägg
3 januari 2009
Mr_EmCom skrev:
jippi73 skrev:

Men chilla....

Chillbill cola ja tack. big_smile

65 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
sluta gråt.. du har ju fått tillbaka din bil.

när tycker du att jag gråter i denna tråd? andra som skrivit saker inte jag. jag är mycket glad för att fått tillbax bilen

Sök