Vilken härlig dag. säkert 15-16 grader ute och silen står på besiktigade sierran idag. och den kom inte igenom länkarms bussning höger fram och positions lyckta vänster fram trasig. efter det skulle ja till skolan men orkade itne. så ja tänkt eja skulle slipa lite. öppnade garaget och bilen såg så ledsen ut och ville bli tvättad så en tvätt fick det bli. slipat lite på baslådan nu men slipar nog mer ikväll. beställde bafflar och nya batter polskor igår med. får hoppas ja får det på måndag. kanske kommer en liten update ikväll. dammig som fasen..
behöver skickas iväg för rekond. men lite glänser den allt.
död tråd eller vad? Aja. idag har ja varit och köpt kablar. 7 meter 50mm2. klätt taket och svetsat jorden till stegen och stolsfästerna och imån ska ja hämta ut bafflarna jag beställt,köpa säkringar,säkringshållare och så ska ja hämta lacken börja sätta in inredningen också.
Blev inte så bra som ja hade velat. några luftbubblor. men får fixa till det imorgon 3 timmar tog det för mig. haha Over´n out
floff : Tack så mycket hehe ja de ska bli kul å se hur det blir. ska lackeras imån. om jag hinner Saab_Robin : tack så mycke. köper kablar,säkringar å allt det på reptilaudio i asarum.
nu jäklar kommer det bilder robin Idag har hänt en jävla massa. fixat dräneringsröret till takluckan , klätt c-stolparna, fixat det sista med kablarna. lagt in mattorna.satt in taket och allt som hör till det. a-b-c stolparna. byggt om stolsfästet så stolen passade. och sen spacklat lite på lådan. inte bra bilder på taket men
nu är det bara ena stolen och baksätet kvar
så blev det. men ska lacka/klä om små detaljerna. typ svart eller något,
så blev det med c-stolparna. och passformen på lådan är helt ok . lite fix till
Nu är det så att saxbo2 här på garaget sa en så dum jävla grej så nu kan ja inte bestämma mig. ska jag lackera lådan? eller ska ja klä den? och klä bafflen för sig själv så det blir en brytningspunkt där. ? Klä= MYCKET mindre slipande/ mer tid åt annat Lacka = en helvetes massa slipande/ mindre tid åt allt annat. svara gärna om det är någon som läser här....
Rektron : Ja fy fan va de har hänt saker du har itne haft tid att uppdatera. lådan blev lackad.
ja. i onsdes så va de en helvetes massa slipande bara. och fy fan va tråkigt de är. så ja målade lådorna och bottenplattan svarta. så blev det. haha
Igår torsdag så slipade jag klart det sista på lådan innan den lackerades. satte i passagerar stolen. satte fast slutstegen. tonade bakrutan och satte en liten film på framrutan.
fan va sköna dom är .
en snabb lackering i skogen. hahaha ska göras om nästa vecka.
saau ocn nu idag så sitter jag och väntar på att ja ska få hem alla grejor ja beställt. säkringshållare och sånt blir en liten update ikväll med..
tackar. jo på edenbergs plast eller va det heter:P haha. du med köpt där eller`?
Bilen är nästan hel igen. ska pilla lite till med ljudet. körde till elmia idag. fick parkera på en jävla gräsplätt = SPRÄCKT FRONT sååå ja. nu får ja laga fronten igen :S kul kul kul. men det va mycket att se där iaf
¨jag visste inte de va en gräs plätt där. de va en stor bil kö bakom mig och så körde vi runt en stor byggnad. så va gräs planen där. hade säkert minst 70 bilar bakom mig. jobbigt att backa då haha
tänkte lägga upp lite bilder på hur bilen blev. och ljudbygget.
MEN Nu är det som så att jag MÅSTE bygga om min front. gillar inte stuket på den. kollar man fram ifrån så ser den så jäkla ledsen ut. jag vill att den sak se arg och brutal ut. tipsa gärna om olika front spoilers. som man kan bygga lite efter. Over´n out
Fick ett ryck idag. och började tona fram rutorna. blev riktigt nöjd. fy fan va snyggt det blev. men ska försöka ta en bild imorgon när det är ljust ute Snyggt med tonade fram rutor Over´n out