3148
Sök

Någon som tänkt kolla hockeyn inatt?

Trätekniker
387 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
Skandal

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

1 854 Inlägg
6 januari 2009
canada är inget hockey lag dom e dopade och mutar folk!! Dom kommer undan med allt så det e inte ens kul att kolla Swe-can

831 Inlägg
6 januari 2009
Heeeeelvete!!! Spräng skiten i luften. Fan va sur jag blir. Jag vill verkligen inte unna dessa jävla odåger seger!

fotointresserad
2 307 Inlägg
6 januari 2009
Där är en grym match vi får se iaf.. Var ett tag sedan jag såg en så pass intressant och händelserik match iaf!

Sen hur det ser ut är ju riktigt illa.. Att domarna inte ska våga plocka så solklara utvsningar som när kanadickerna gång på gång kör omkull Markström är en rejäl skandal! Trots att det är Kanada så måste de ju våga, blir så förbannad när man ser sånt där!

Sen måste vi ju bli bättre överlag, framförallt i Power Play, måste komma till skott någon gång. Men kan bli svårt då kanadickerna är så sjukt snabba att de är överallt hela tiden ju!

Tänkte precis skriva att hoppas de kliver ut och startat starkt i tredje nu men precis då trycker de in 3-0.. Men ingenting är omöjligt, kom igen nu Sverige!

Avslutar med ett citat från Wikegård:
"jag skulle vilja svära och slå sönder någonting bara. Gå in till domarna och läxa upp dem!"

831 Inlägg
6 januari 2009
Ja Kanada har ju utan tvekan haft en jävla rulle under sina skridskor och precis som du säger Norde så är dom överallt hela tiden. Alltså vad fan är det för fel på Kanada? I skrivande stund har dom kört upp en klubba i nylet på Hedman. Men vakna nu för fan, vad är det för jävla domarpack!

Jag hoppas verkligen Sverige flippar peruken och går in HÅRT på kanadensarna av det som är kvar i matchen.

Trätekniker
387 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
Där gjorde grannen mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

831 Inlägg
6 januari 2009
Kom igen nu Sverige!! Skönt o spräcka nollan.

Trätekniker
387 Inlägg
6 januari 2009
Trådstartare
Stäng tråden.

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
6 januari 2009
Domarskandal,  bura in jävlarna rent ut sagt! en skam för Canada och hockeyn överhuvudtaget.

V8 - 4 Life

537 Inlägg
6 januari 2009
skulle vilja veta kanadas rekationer på matchen. jag har stängt av tv:n tycker det e skit när klockrena utvisngar inte "ses" när manspelar mot kanada. Sverige spela inte sin bästa match men det e inge kul när man får domarna emot sig i en sådan vikitg match. vill gärna se ett bra upplägg på youtube så båda kanadadensare och svenskar kan argumentera emot varanda.

besviken på domslut och ledsen.

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

putte-p
6 januari 2009
Det var väntat att Kanada skulle vinna även om jag verkligen ville att Sverige skulle tvåla till dom på hemmaplan. Tyvärr spelade inte Sverige sin bästa hockey och var alldeles för omständiga i PP, avsluten var alldeles för få. Sen är det inte lätt att spela när domaren faller för trycket. Det svider att se gässen fira ännu ett guld. Fy fan!

putte-p
6 januari 2009
aigloow skrev:
vill gärna se ett bra upplägg på youtube så båda kanadadensare och svenskar kan argumentera emot varanda.

besviken på domslut och ledsen.

Det är precis vad dom vill, förnedra the stupid swedes. Tyvärr är det många som ger dom nöjet..

347 Inlägg
6 januari 2009
Tråkigt att zebrorna bara stog och kollade på det frusna vattnet då kanadensarna gjorde nåt. sad
Svagt av dom att inte ta utvisning då markström blir pååkt och då t.ex hedman fick en klubba i ansiktet och på reprisen så ser man tydligt att både linjedomaren och ena huvuddomaren står och tittar på de. sad
Senast redigerat av Enchzzz (6 januari 2009)

Thorssa
6 januari 2009
Sverige förtjänade inte att vinna men domarna förtjänar att bli avstängda på livstid.

956 Inlägg
6 januari 2009
Thorssa skrev:
Sverige förtjänade inte att vinna men domarna förtjänar att bli avstängda på livstid.

Håller med helt och hållet.Fanns så många händelser som borde vart klockrena utvisningar..T.ex när dom kör på markström flertalet gånger.Plus klubban upp i Hedmans ansikte.Så där borde domarna tagit några utvisningar
Men sverige spelade inte bra i powerplay.Hade ju en del powerplay i andra perioden,som dom inte tog reda på alls.Fick inte alls flyt i spelet

eldus veldus

Sök