Jag tycker att snyggast var den nog original men riktigt bra jobbat ändå. Mycket jobb nedlagt.
Kommer sidokjolarna att bli sådär? Tycker att det känns som om de inte riktigt passar in med övrig styling och så kör utan vinge, blir nog snyggast så.
Inget illa menat med mitt inlägg, kommer att kika in här igen och se hur bilen utvecklar sig. Kanske gillar det i slutändan ändå. Fortsätt så, bra jobbat
ack!!! alla har rätt till sina åsikter! alla tycker olika och alla tycker olika saker ser olika bra ut om du inte hade vart så hade de ju inte vart nått kul!!!! så jag tar inte illa upp!
aha då fick man för sig att börja bredda bilen också!!! bätte att göra de nu än att man kommer på de när man är klar med den:P hehe! har gjort en mall nästan klar! gjorde de idag!!!
då vart de lite byggskum här då!!!
nu börjar de se ut som nått !
fick bli en ny platta till start knapparna medans byggskummet torkade
Måste ju säga att breddningen blir grym, var lite skeptisk förut men ser nog att detta blir riktigt bra trots allt. Bara du skippar den där aluvingen där bak så Fortsätt i samma takt så blir detta riktigt nice
japp!!! hade tänk att jag skulle vara klar med den i början av sommaren men vete fan om jag hinne de hehe! skulle lackat den i påskhelgen tänkte jag! men de sprack nog nu när jag började bredda den också !!