Vilket grymt bygge, tråkigt att det är en volvo du bygger i . Skämt åsido, ska bli spännande att både se o höra slutresultatet. Blir volvon 2 sittsig nu, för det ser ju inte ut att bli mycket plats över till baksäte
Finns det någon tidsplan eller deadline när bilen ska vara klar?
// Victor
haha bil som bil stämmer bra blir 2 sits nu tanken för klart e slutet på Maj..men tidsplaner när man bygger har ju en förmåga att raserar av konstiga anledningar ...men det viktigaste e först att den är perfekt i utseende å att den spelar redigt då det är en Demobil för Jbl & Brl den kommer inte ut förrän den e 100%
fast den måste komma ut innan sommaren e slut..
Vet precis vad du menar, när man tror att man är klar så dyker det upp en tokig ide. som gör att alla tidsplaner ryker all världens väg Men om du skulle bli klar som planert, kommer du till Gatebil på Mantorp?
Polyester luktar gott och blandat med aceton, så är helgen räddad
Lilla evilaudio bilen vart ju helcool, märks att det inte är första gången du bygger en baslåda
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
haha bil som bil stämmer bra blir 2 sits nu tanken för klart e slutet på Maj..men tidsplaner när man bygger har ju en förmåga att raserar av konstiga anledningar ...men det viktigaste e först att den är perfekt i utseende å att den spelar redigt då det är en Demobil för Jbl & Brl den kommer inte ut förrän den e 100%
fast den måste komma ut innan sommaren e slut..
Vet precis vad du menar, när man tror att man är klar så dyker det upp en tokig ide. som gör att alla tidsplaner ryker all världens väg Men om du skulle bli klar som planert, kommer du till Gatebil på Mantorp?
// Victor
Bilen MÅSTE bli klar i tid...finns inget annat Har för mig att Gatebil Mantorp helgen är inbokat för annat
Pain din bil ser ut att bli sjukt grym, ser fram emot att se den i sommar. Har en fråga till er som håller på och plastar mycke, hur får ni ut lukten sen?, jag testade nog allt på min volvo 240 efter att ha plastat baslådan på den men ingenting gick, hur gör man?
Mvh
Jag har såndär tix som gör att jag måste köra om, skitjobbigt med 63hk..
Är nu 19 dagar kvar tills den ska vara klar.....blir svettigt men bara ösa på
Nä, 6 dagar, BRL Street Meet Borlänge är nu på lördag.
Synd att man inte får se den där, men man får ju se den onda Jettan igen iaf. Men lycka till med arbetet nu, ser väldigt bra ut och jag hoppas verkligen få se den i sommar någonstans!