Njaneoeoe.. tror nog nästan att du egentligen själv skulle kunna göra en sådan cirkel isåfall.
Om inte annat så finns det stripe-satser för fälgar att köpa från Oz-Racing. I fyra olika färger eller så.
Enda färgtipset är egentligen nåt i stilen som mina vinterfälgar har:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 01maow.jpgDvs en mörk kromatig kulör. Gör sig bra på alla bilar tycker jag
'Black chrome' allmänt kallad, tror Volvo hallar den färgen för '931 Anthracite' (ej bekräftat).
Lite trevligare än vanlig silverfärg!
Tips: Kanske lönt att nämna att fälgarna passar på Honda Civic i fälg-annonsen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jo ska kika på de. Annars blir det nog att polera upp de rejält. Kanske en cirkel i typ svart eller mörkare grå.
Hm.. klurar.
Njae.. Annonsen ligger ¨på blocket med och där är bilden med då man ser att det är en Honda.
Men nu ska jag ju kanske ha kvar de trots allt. Det har vart flera som påpekat att jag ska ha de kvar så nu lutar det åt de.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag vart det BILTEMA besök och inhandling av lite saker. Så på torsdag kommer det att bli pyssel med fronten. Och om alla saker från blue har kommit så ska det med fixas. Om det inte blir så att jag får lämna in bilen och få andra skärmkanten bytt, då blir de bara att ta av fronten och ordna med den