The_Trainrobber skrev:
Jag har även hört ryktats att Duane gått över till Foose??!!
Då måste Foose vara dum i huvet som tar emot den där idioten, sånt jävla praktsvin!
(visst vad vet jag om det jag har ju bara sett det som visas på tv men ändå om det bara är dom enda dåliga sakerna han gör i sitt liv, så räcker det för att tycka illa om människan)
Som Trainrobber sagt, det är Chip som ligger bakom designen av Boydstern som enligt USA´s bilfolk uppfann Hot Roden på nytt och gjorde Boyd helgon förklarad.
Det är säkert han som ligger bakom dom flesta av Boyds klassiska fälgar också.
Men visst Boyd var säkert jätteduktig när det fortfarande var han som byggde bilarna men ett antal år innan hans död så gjorde han ju inte ett handtag på bilarna utan använde sig av gamla designer och ändrade färgerna i princip, den bil som jag blivit mest imponerad av, av hans bilar var Alumatub.
Men det var ju bara Chip´s Boydster design som byggdes helt i aluminium av en annan firma som Boyd hyrde in, hans killar monterade i princip bara bilen.
Att folk drar från Boyd är ju inte så konstigt om man sett serien, Boyd tar idiot uppdrag med helt skev byggnadstid inte konstigt att folk lessnar och drar till en snubbe som faktiskt är originell och jobbar på sina bilar.
Så vad jag tycker om Boyd förstår ni säkert och vad tjänar det till att sitta och hata en snubbe på nätet som är död...