Har faktiskt inte kollat hur de ser på de med sidorutorna men de kan man ju bara plocka ur, bak bryr de sig inte om.
Som jag har förstått det behöver man inte ens ha sidorutor i över huvudtaget xD det är ju bak som är viktig, eftersom den är krånglig att få i och ur. men om dom inte bryr sig är de ju nice!
Då var lite bränsledelar beställda Se när de dimper ner i brevlådan
nice vad kör du med för prylar ? ska beställa helt system fram till fuelrailen så skulle va lite kul å veta vad ni andrakör med? hade tänkt dubbla bosch 044:or, fuelcell an8 slang och kopplingar, ett bra filter och btr ta gärna bilder om du har tid så man kan se lite hur saker sitter och eventuella modifieringar du gör
nice vad kör du med för prylar ? ska beställa helt system fram till fuelrailen så skulle va lite kul å veta vad ni andrakör med? hade tänkt dubbla bosch 044:or, fuelcell an8 slang och kopplingar, ett bra filter och btr ta gärna bilder om du har tid så man kan se lite hur saker sitter och eventuella modifieringar du gör
Väldigt bra inlägg! xD är själv väldigt nyfiken av att se mycket bilder på hur det ser
Väldigt bra inlägg! xD är själv väldigt nyfiken av att se mycket bilder på hur det ser
Jag ska till garaget imorgon så kan ta lite bilder men just nu sitter insuget på så man ser inte så mycket Fast ska kolla om jag har lite gamla bilder i proj-mappen på datorn.
Dubbla bosch 044:or, fuelcell an8 slang och kopplingar, ett bra filter och btr låter rätt lagom Erik
Jag har däckt köra dubbla pumpar i tanken och sedan in-line filter, dock ej bestämt om det är bäst att dra en ledning till varje fuelrail eller om de ska ha en stor o sen Y delning eller en slinga. Jag har rx7store.net `s Ultimate fuel under insuget http://www.rx7store.net/Ultimate_Fuel_S … tefuel.htm
Dåligt med updates ja vet men det har heller inte hänt så mycket med högen på ett tag nu. Har dock beställt lexanruta...tror jag iaf. Har ej fått svar från företaget så vet ju inte hur det går med den beställningen. Tänkt att det ska inhandlas lite annat smått o gått till bilen me dock verkar alla väldigt dåliga på att svara på mail nu för tiden.
Dåligt med updates ja vet men det har heller inte hänt så mycket med högen på ett tag nu. Har dock beställt lexanruta...tror jag iaf. Har ej fått svar från företaget så vet ju inte hur det går med den beställningen. Tänkt att det ska inhandlas lite annat smått o gått till bilen me dock verkar alla väldigt dåliga på att svara på mail nu för tiden.
jag pratade med badassparts nyss han sa att han bara vänta på din beställning sen skulle han ta hem sakerna så han kollar nog mailen ikväll hoppas jag
okej kanon de förresten var köpte du buren ? va de på finess.se eller?
Fick mail förut så nu ska de vara fixat Jag köpte den begagnad av rofus på wankelregistret. Den finns på www.rhdjapan.com o kostar runt 12k har jag för mig. Finess har en hel del med ju dock kommer jag inte ihåg priser. Min är bultad & av märket Cusco.