3074
Sök

Varför kan ingen eller nästan ingen läsa reglerna innan dom lägger upp sina bilar

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Börjar bli trött gillar verkligen denna sidan men den formligen svämmar över av ointressanta svensson bilar sunkiga vinter bilar å diverse annat skrot.

Jag ser inte snett på nån med bilintresse egentligen alla har inte tonvis med pengar å alla gillar inte samma bilar. Men om man åtminstone inte kan vårda sin bil å hålla den ren så borde den absolut inte ligga här. Jag gör ingen skilland på bilmärken heller men det krävs lite mer av vissa bilar för att bli entusiast bilar än av andra.

Jag har en flammad saab 900 med massa klistermärken på 16aero fälgar å 3tum avgassystem med jag älskar verkligen den bilen den e en riktigt trotjänare men den ligger inte uppe på denna sidan annat en en bild i mitt galleri då jag inte ser den som fin eller intresant för rästen av omvärlden.

Detta e väll egentligen till alla medlemmar på denna sida ta erat ansvar anmäll bilar som inte hör hemma här till moderator

En en gång menar inget illa till dig som e 18 år har fått din första bil å tycker den e den absolut bästa bilen i hela världen vi har alla vart där men den kanske inte borde läggas up här

Och om ni köper en bil som ni håller på å gör i ordning skapa en projektråd istället så vi ser vad ni gör där kan ni även få många fina tips under vägen och uppskattning för ett bra jobb e alltid fint att få elle hur

Tänk er för. Förstör inte garaget Garaget e en fin sida.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

982 Inlägg
1 februari 2009
är de så jobbigt ?

908 Inlägg
1 februari 2009
Det är ju inte alla som har samma åsikt.... !

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Nej alla har inte samma åsikt men sidan e till för entusiast bilar det står så i reglerna jag gör inte reglerna,

Å hade reglerna vart lägg upp din bil här vad det e spelar ingen roll så kankse inte jag hade lagt upp min bil här om du förstår vad jag menar. Du har förmodligen en bil som du gillar men som inte ligger uppe här eller?

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Beeenny skrev:
är de så jobbigt ?

Ja e väll lite grinig kanske men jag tror inte jag e ensam angående detta jag går in på denna sidan för iå hitta fina bilar som folk har lagt ner mkt jobb på eller bilar som på nått annat sätt e speciella inte för å se en gammal rostig bil som e skitig

Muttley
1 februari 2009
ja attans, men om du hittar massa skrot varför rapporterar du inte de istället för att gnälla?.

2 638 Inlägg
1 februari 2009
Sen beror det ju på vad folk tycker är intressant. Alla har ju olika smak vad det gäller bilar och gillar att kolla på olika bilar, varesig det är en vanlig eller en entusiastbil.

Masterworks
1 februari 2009
Jag håller med, lite väll mycket "vanliga" bilar fyller ut garaget.org
och det gör så att man missar ganska mycket bilar som
man kanske skulle ha glädje av att läsa om?

Jag tvekade länge med att lägga upp min Corvette
då jag var osäker på om den dög!

2 182 Inlägg
1 februari 2009
Rules was made to be broken tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

908 Inlägg
1 februari 2009
kom och tänka på en sak, kolla inte på 'vanliga' bilar om de stör dej. om du inte skulle kolla på dem skulle du inte heller märka dom.. ?

Magister Mundi Sum
177 Inlägg
1 februari 2009
Håller med dig JaggaChafen....

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

Masterworks
1 februari 2009
Beckstroem skrev:
kom och tänka på en sak, kolla inte på 'vanliga' bilar om de stör dej. om du inte skulle kolla på dem skulle du inte heller märka dom.. ?

Titta inte på träden så ser du skogen?

2 Inlägg
1 februari 2009
Men om det går ut på att skita ner sin bil då?? Min korvlåda ska va kvar!

* Klåpare
1 718 Inlägg
1 februari 2009
Jo det finns en hel del bilar online som endast dess ägare kan älska. Det håller på att bli Parkeringen.org av denna i övrigt bra communityn...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Random Hero
4 047 Inlägg
1 februari 2009
de trådskaparen vill ha sagt är att alla 740is ska bort tongue

Dog food lid. Backwards

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
1 februari 2009
Instämmer med jaggaChafen. Det är mycket bilar som inte är ett dugg intressanta. Det är inte intressant att kolla på en rostig och smutsig bil med rostiga plåtfälgar. Jag anmäler bilar nästan dagligen.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
1 februari 2009
JaggaChafen skrev:
Börjar bli trött gillar verkligen denna sidan men den formligen svämmar över av ointressanta svensson bilar sunkiga vinter bilar å diverse annat skrot.

Jag ser inte snett på nån med bilintresse egentligen alla har inte tonvis med pengar å alla gillar inte samma bilar. Men om man åtminstone inte kan vårda sin bil å hålla den ren så borde den absolut inte ligga här. Jag gör ingen skilland på bilmärken heller men det krävs lite mer av vissa bilar för att bli entusiast bilar än av andra.

Jag har en flammad saab 900 med massa klistermärken på 16aero fälgar å 3tum avgassystem med jag älskar verkligen den bilen den e en riktigt trotjänare men den ligger inte uppe på denna sidan annat en en bild i mitt galleri då jag inte ser den som fin eller intresant för rästen av omvärlden.

Detta e väll egentligen till alla medlemmar på denna sida ta erat ansvar anmäll bilar som inte hör hemma här till moderator

En en gång menar inget illa till dig som e 18 år har fått din första bil å tycker den e den absolut bästa bilen i hela världen vi har alla vart där men den kanske inte borde läggas up här

Och om ni köper en bil som ni håller på å gör i ordning skapa en projektråd istället så vi ser vad ni gör där kan ni även få många fina tips under vägen och uppskattning för ett bra jobb e alltid fint att få elle hur

Personligen lider jag inte så mycket utav "skrotbilarna" som finns här, men tanken är väl att garaget ska vara en sida för dom med speciellt bilintresse och som har ovanliga bilar, eller gjort sina vanliga bilar ovanliga.

Och i så fall så är det väl lite väl många som har ointressanta orignal svenssonbilar här, men som du säger alla tycker att ens egna bil är finast i hela världen Samtidigt så är det svårt att frysa ute folk som vill ta del av gemenskapen men inte "når upp till kraven" blir ju lite av en snobbsida då, och det hade inte varit en lika stor sida idag.

Tycker för övrigt att det är otroligt hur denna sidan växt de senaste åren, grymt kul å sett förvandligen från liten hobbycommunity till en professionell sida i världsklass!

Sky´s the limit...

Fritidsforskare
344 Inlägg
1 februari 2009
Nu fick jag genast mindervärdeskomplex för att jag inte hade råd men en "ovanligare" bil eller styling. trodde detta var ett community för alla olika typer av bilar.Inte bara dom bilar som fått 100kilo plast och färg över sig, det ligger kärlek och konst i det med.Men jag kan verkligen inte se ett problem med detta. Tror knappast att dom "finare" bilarna kommer i Skymundan. Kanske är känslig, men tycker sådana trådar är lite onödiga. Självklart får man säga vad man känner och tycker. Men jag säger som en klok man sa "Ibland är det bättre att hålla tyst". Onödigt att klämma folk på fötterna, men kan möjligen till en liten del hålla med om detta. Inget personligt men ville bara säga vad jag tycker.

Mvh//Robin.

Dom kallar mig Danino

"Logistik kille"
20 Inlägg
1 februari 2009
JaggaChafen skrev:

Det som står mig mest är alla gnällspikar som inte ens kan skriva ordentligt. Inläggen haglar utav stav och syftningsfel samt sär    skrivningar. Man kanske skulle anmälllla dom iställettt...

Ett tips. Sök inte på Volvo 740, då slipper du se dem.
Just den Volvon kanske är deras "pärla". Personligen hatar jag dem. Men smaken är som baken.

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Zajpner skrev:
Nu fick jag genast mindervärdeskomplex för att jag inte hade råd men en "ovanligare" bil eller styling. trodde detta var ett community för alla olika typer av bilar.Inte bara dom bilar som fått 100kilo plast och färg över sig, det ligger kärlek och konst i det med.Men jag kan verkligen inte se ett problem med detta. Tror knappast att dom "finare" bilarna kommer i Skymundan. Kanske är känslig, men tycker sådana trådar är lite onödiga. Självklart får man säga vad man känner och tycker. Men jag säger som en klok man sa "Ibland är det bättre att hålla tyst". Onödigt att klämma folk på fötterna, men kan möjligen till en liten del hålla med om detta. Inget personligt men ville bara säga vad jag tycker.

Mvh//Robin.

Än en gång så klagar jag inte på vad du har för bil alla bilar kan vara entusiastbilar å det behöver inte ens mena att du har lagt ut en förmögenhet på dom men det borde ju åtminstone ses på din bil att du bryr dig om den det e det jag menar

Kan ni nån gång föstå??

Sök