2896
Sök

Sweden rock festival 2009! Vilka ska dit?

40 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Villka här ska till swedenrock i sommar då???

självklart man ska dit då och zz top, twisted sisters och en massa mer bra band!!!

http://www.swedenrock.com
Senast redigerat av klimpo (11 februari 2009)

Sleeper
3 084 Inlägg
11 februari 2009
JAG! smile för mitt tredje år biljett inköpt för flera månader sen såklart.

Jävlar nu kostar ju 3-dagars lika mycket som när jag köpte min 4 dagars.
Senast redigerat av Sushikocken (11 februari 2009)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
11 februari 2009
HEAVEN AND HELL ska ju dit!!!!! big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile Då ska jag dit! \m/
Ronnie James Dio is The King of Rock 'n' Roll!

Jonas

Sleeper
3 084 Inlägg
11 februari 2009
Volvo_Mannen skrev:
HEAVEN AND HELL ska ju dit!!!!! big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile Då ska jag dit! \m/

Hehe han är min Gud smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

1 062 Inlägg
12 februari 2009
Helveteee.......krockar med Bugrun! sad

Hade gärna sett ZZ-Top, Lita Ford, o Twisted Sister
Senast redigerat av TLO (12 februari 2009)

"You Go, we go!"

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
12 februari 2009
Jag. Dream Theater ska dit. Annars hade jag nog skippat det. Det är ta mig fan världens bästa band!

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
12 februari 2009
Jaa dream theater äger sönder big_smile riktigt duktiga. Men jag tar studenten dag 2 så det skiter sig med sweden rock i år xD va där förra året dock, riktigt bra faktiskt.

Ableton Live

Volvoskadad
6 017 Inlägg
12 februari 2009
Sushikocken skrev:
Volvo_Mannen skrev:

Hehe han är min Gud smile

Kolla min blogg! big_smilebig_smilebig_smile! tongue wink

Jonas

The Sassy Bitch
198 Inlägg
13 februari 2009
Jag vill jag vill jag vill!!!!! Blir juh 5års jubileum om jag lyckas få fram pengar till biljetten tongue

Sussolita-Sassy Bitch ;)

Frida_
22 februari 2009
Självklart ska man dit, det är årets höjdare. Spelar oftast ingen roll vad det är för band som lirar, det är stämningen man åker dit för. Gör ju inget annat än går omkring och njuter smile Värme, alkohol, snygga grabbar, bra musik, vad mer kan man begära?!

1 874 Inlägg
22 februari 2009
Frida_ skrev:
Självklart ska man dit, det är årets höjdare. Spelar oftast ingen roll vad det är för band som lirar, det är stämningen man åker dit för. Gör ju inget annat än går omkring och njuter smile Värme, alkohol, snygga grabbar, bra musik, vad mer kan man begära?!

Snygga kvinnor? Men det kanske det finns ett gäng där nere också, iofs.

Frida_
22 februari 2009
Hexenhammer skrev:
Frida_ skrev:

Snygga kvinnor? Men det kanske det finns ett gäng där nere också, iofs.

Troligtvis haha. Hänger ju helt och hållet på hur man definerar ordet snygg smile
Enligt mej är merparten av folket som åker dit snyggingar!

1 874 Inlägg
22 februari 2009
Frida_ skrev:
Troligtvis haha. Hänger ju helt och hållet på hur man definerar ordet snygg smile
Enligt mej är merparten av folket som åker dit snyggingar!

Jo, det förstås... Det ska bli förbannat nice, hur som helst.

712 Inlägg
22 februari 2009
Hade tänkt att åka.. men trodde fan inte det skulle vara så dyrt.
Sen så va ju 4-dagars slutsålt redan oxå hmm

Kanske blir MetalTown istället..

1 874 Inlägg
23 februari 2009
T16_AeRo skrev:
Hade tänkt att åka.. men trodde fan inte det skulle vara så dyrt.
Sen så va ju 4-dagars slutsålt redan oxå hmm

Kanske blir MetalTown istället..

Finns företag som säljer biljetter, trots att det är slutsålt. Min polare köpte två biljetter i helgen som var. Dock gick biljetterna på ca 3.100 kr/st, vilket jag själv tycker är lite saftigt. Men men... vill man åka så vill man åka! big_smile

306 Inlägg
23 mars 2009
klart man skall dit big_smile

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

118 Inlägg
23 mars 2009
Ska nog dit i år tror jag. Campingen är ju bara så jävla skön. Värt att åka bara för den!

"Blir less på folk som tror att kött växer på träd."

Sleeper
3 084 Inlägg
24 mars 2009
rebell82 skrev:
Ska nog dit i år tror jag. Campingen är ju bara så jävla skön. Värt att åka bara för den!

Funderade på dra arrangera en festivalcamping här uppe bara för campingens skull (utan festival m.a.o) men de blev inte nå av med de hmm

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
19 april 2009
Självklart ska man dit! Laddar för fullt nu! tongue

44 dagar kvar....

Allt för den där jävla hatten!

1 808 Inlägg
1 maj 2009
Ja kommer vara där iår smile världens bästa band kommer ju ditt, MOTÖRHEAD big_smile annars är ZZ top, heaven and hell, twisted sisters, Dream Theater, Candlemass riktigt sköna band med smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Sök