Kollade för några dagar upp var min gamla bruksbil, en golf II:a, rullade numera och fick till svar att den var skrotad på bildelslagret i lidköping. Någon här inne som känner ägaren som skrotade den? Bilen var ljusblå metallic och hade reg nr CJL 276 (vet inte om det är ok att skriva ut regnummer men eftersom den är skrotad kan det väl inte göra något?). Ville bara veta om den blev krockad eller vad det var som gjorde att den gick till skrot.
lägg in en bild på den så ska jag se om jag känner igen den. mvh
Har tyvärr ingen bild på den, min gamla dator dog. Det var en 91:a med stora stötfångarna, sänkt en del. Killen som köpte den av mig bodde på tjörn men kom från grästorp tror jag.
Vad ni än kommer fram till så hade ju bilen rätt stuk på gång där. Förstår att du är nyfiken på varför den skrotades.
Kanske ägaren hade ett fräschare (rostfritt) exemplar som han flyttade över sänkning osv till?
Aja, ingen idé att spekulera. Hoppas du får tag på sista ägaren!
Ja, meningen var att bilen skulle lackas om men eftersom lackeraren strulade (oseriös kille) så såldes bilen med vita framskärmar och en vinröd dörr. Han som köpte bilen av mig skickade en bild på den när den var omlackad så därför tror jag inte att den skrotades för att den var dålig.
Om du vill ha uppgifter om fordonets två senaste ägare samt ett sammandrag av fordonsuppgifterna ovan så kan du få det via fax. Ange det faxnummer (endast inom Sverige) du vill ha informationen skickad till. Uppgifterna är de samma som du kan beställa till fax via telefontjänsten 0771 - 25 25 25
Måste fråga bara varför ringer du inte han som ägde bilen sist o frågar vad som har hänt istället? Eller ringer skroten o frågar hur den ser ut?
Du lär ju bara få massa gissningar här inne även om något sätt bilen kan ju vara mycke saker som gör att den skrotas!
Läs längre upp. Så intresdserad av att få reda på vad som hänt med bilen är jag inte, tänkte bara ifall någon här inne känner han som ägde den och kunde berätta. Hur jag ska få tag på ägaruppgifter på en bil vet jag så det behöver jag inte hjälp med.