Först tänkte jag på 1an.. men efter ha sett dom photoshopade bilderna så är nog 3an eller 4an snyggare. Dom fyller ut mer på nåt vis, som passar bilens linjer bättre.
Callaways insug för Corvette C6 flödar 34% mer än originalsystemet med sina släta interna ytor CAD designade för bästa flöde. Med en rejäl bas som tar kall luft utanför bilen och Callaways egna specialfilter som är tvättbart får du en rejäl effekthöjning på upp till 15hk på en i övrigt original LS
Fälgval kommer nog tas i April-Maj ska gumman ha nya skor
Nu e det kokta fläsket stekt ..... då Ruffracing fälgarna krockar med Z51 broms & skiv paketet å man vill undvika spacers så går valet av fälgar till å ta dom från staterna direkt å då replika Sport Z06.
Ja då För samma pris som Cray fälgarna får jag yttirligen på orden färg anpassade dörr hantag och vingen över broms ljuset samt ventil lock med vette loogan samt insysns skydd till bagaget med logga samt nätmoduler till fram skärmasido hålen.
Då så börjar lite smått med lite obetydliga delar men beställningen på Fälgarna e nu laggda samt färg matchande hölje över broms ljus å dörrhantag samt lite annat tingel tangel. Skeppas om 2 veckor så dom är här om ca;6 veckor hos mig
Då fick man lite gjort i dag med lite blodvite från knogarna samt tummen ... så åkte det gammla luft filter insuget ur å det nya Calaway med KN filter i kärran.
Snacka om skilnad i gas responsen
Före.
Efter.
Nu väntar vi på det lilla som e på g från staterna ....