Lycka till! Hemsidan var riktigt snygg om man jämför med hemsidan till klubben jag startat. ( www.ostgotabilklubb.zoomin.se ) Kanske kan vi diskutera en gemensam träff någon gång i framtiden? Två mindre klubbar ihop på en träff kan bli riktigt trevligt med mängder av väldigt olika fordon!
Senast redigerat av EmilHammarlund (24 februari 2009)
Har ni inte råd att skramla ihop 150 spänn till en .se-domän?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Lycka till! Hemsidan var riktigt snygg om man jämför med hemsidan till klubben jag startat. ( www.ostgotabilklubb.zoomin.se ) Kanske kan vi diskutera en gemensam träff någon gång i framtiden? Två mindre klubbar ihop på en träff kan bli riktigt trevligt med mängder av väldigt olika fordon!
Tackar! Har tyvärr ingen i klubben än som kan något om hur man bygger hemsidor, men man måste ju ha en hemsida för att synas. Kommer en bättre så fort vi får tag på någon som vet vad dom gör. Att ha en gemensam träff låter som en bra ide. Alltid roligt att kunna hålla i träffar. Vi har fullt med ideer om träffar och körningar, mm Får väl se hur det blir nu till våren.
FireTraxx: Vi har en del pengar i klubben, så det är ju inte problemet. men vi vill bygga upp en helt ny hemsida och då kommer vi klart att skaffa en .se domän. Så det är på gång.
hedley: Kul att det du gillar iden. Så fort klubben kommit igång lite mer, så kommer vi att ha lite träffar och körningar. Som alla är välkommna till. Sen kommer vi även att ha några träffar för enbart medlemmarna. Kanske en dag på halkbanan och lite bankörningar för dom som vill.
Ingen som är intresserad av att hjälpa till att dra igång klubben ordentligt?
Jag är då väldigt intresserad då jag själv kör probe som din lusen! Dock kommer min bil bli stånde i ca. 1-2år då jag bygger "500hk motor" Har garage i mölndal samt min firma där! Hyr även ut garageplatsen om det är intressant!
[Att ha en gemensam träff låter som en bra ide. Får väl se hur det blir nu till våren.
Okej! Kul att du tycker det, det vara bara en tanke som kom upp i mitt huvud. Alltid kul med träffar med alla möjliga fordon Detta är nog värt att diskutera någon gång i framtiden när båda klubbarna vuxit till sig lite...
Senast redigerat av EmilHammarlund (23 februari 2009)
MrCarfreak: Du kan ju gå med i klubben fast din Probe kommer att bli ståendes. Om du inte har någon annan bil att köra med så finns det alltid plats för en till om vi ska till träffar och sånt. Men sen behövs det ju ganska många medlemmar för att kunna hålla i egna träffar och att hjälpa till med annts som berör klubben. Ska bli kul att följa ditt bygge med. Du kanske kan dra igång en projekt tråd om bygget? Vad är det för garage du har? Många platser? Skulle ju inte vara fel att få tag på ett garage till klubben.
olagbg: Vill helst inte byta namnet på klubben. Det var min farsa som startade klubben för många år sedan. Sen la dom ner den och nu har jag och några vänner till mig startat upp den med nya tag. Sen har vi skaffat tryckplåtar till tröj tryck och sånt redan. Om namnet på klubben skall bytas så får vi ta upp det på ett möte och diskutera det där. Men vill helst inte byta. Det går inte att ha kvar .se domänen och byta adress? Kan tyvärr inget om hemsidor men om du vill så får du mer än gärna hjälpa till och bygga upp en sida.
hedley: Det låter mycket bra. Vi behöver all hjälp vi kan få. Får se vad som händer nu till våren. Du kanske kan vara med och planera eventuella träffar. Bor du i krokarna till Göteborg? Kanske kan träffas någon dag och diskutera lite ideer.
EmilHammarlund: Såg att du bor en bit bort. Vi kommer ju ha träffar och sånt runt Göteborgs trakten. Men det skulle vara om vi har en Öseta Mk tour som passerar hos er. Eller liknande. Sen kanske vi kan ha något sammarbete endå.
Träffa nya folk åka på träffar kanske köra lite bana ja det är ju bara att komma med förslag men det finns ju massor med saker man kan göra med en klubb....
EmilHammarlund: Såg att du bor en bit bort. Vi kommer ju ha träffar och sånt runt Göteborgs trakten. Men det skulle vara om vi har en Öseta Mk tour som passerar hos er. Eller liknande. Sen kanske vi kan ha något sammarbete endå.
Någon gång i framtiden kanske vi skulle kunna diskutera en träff i Göteborgstrakten, även fast Östgöta Bilklubb är en lokal klubb så kan det vara skoj att åka iväg en längre sträcka någon gång. Något annat samarbete skulle också vara bra, även om det är två lite olika klubbar så är sammarbete nyttigt, alltid bra att kunna byta lite tips och ideer med varandra, framförallt när man är nystartad.