2137
Sök

Linköpings motorsport- är dem bra eller dåliga?

16 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
Hej jag har tänkt att mappa om min BMW 325:a som är trimmad med de värse grejer.  Framför allt skall varvstoppet ställas upp och tändningstider kommer att justeras. Jag hade tänkt att lämna in bilen till Linköpings Motorsport, har itne hört talas om dem så mkt och undrar om det är någon som vet om de e bra eller dåliga?

Är dem duktiga på att mappa om styrenheter eller skall man vända sig till någon annan?

Jag åker ju heller till Sundsvall som ligger 50 mil ifrån där ja bor om jag får bättre resultat hos MotorNord.

tacksam för svar! smile
Senast redigerat av goope (22 februari 2009)

Amatör
19 Inlägg
22 februari 2009
Jag har bara hört positivt om dem, några polare har lämnat in bilar dit för mappning och justering av diverse grejer. Riktigt fina resultat smile

16 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
De e så allså? Man vet ju inte riktigt har ju hört talas om vissa som köpt trimchip men fått sämre prestanda och en motor som gått sämre. man har ju itne lust att betala för ommappning som ger ett sämre resultat tongue tack för svaret!

Amatör
19 Inlägg
23 februari 2009
Polarnas bilar satte de inte trimmchip i... Det var andra grejer de gjorde då.

Så när det gäller trimmchip kan jag inte uttala mig!

8 156 Inlägg
23 februari 2009
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=29467
Pelle kan nog sin sak. Han har ju varit ganska så duktig med sin egen Amazon iaf.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

16 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
aa jag såg det, riktigt fint bygge, tack för svaren grabbar de känns lite mer säkrare nu smile

Sök