surt sa räven men det är bara att hålla humöret uppe vilket du lykas med Blir riktigt bra!
Jo, det var ju så den sa Japp, det blir inte bättre för att man surar, även om jag inte tycker att det är så speciellt roligt Men men, jag kommer igång igen. Det var ändå en ganska så bra "wake-up-call". Slösar ganska så mycket pengar så nu ska jag försöka ta hand om dom lite bättre
Imorgon åker aeron till skroten och jag får tillbaka mina nycklar till lokalen, så snart är jag igång igen. Det var allt jag hade för ikväll! Mvh Johan
Jajamensan Ska försöka öka upp mitt lata tempo lite nu så man får den iallafall rullandes under sommaren, men som sagt så blev mitt konto tömt vilket fortfarande känns
Sådär då var Aeron till skroten och jag har fått tillbaka mina nycklar till lokalen Ska försöka speeda upp mitt tempo lite nu så jag får den på hjulen och få den startat, målet är att få den startat i Juni månad Men mitt konto blev ju tömt och det känns fortfarande när jag kollar i plånboken..
Lite dålig bild, men idag blev jag av med denna saken iallafall
tråkigt att en aero går på skroten, oavsett skick är det ju inte kul.
Hur går det för dig nu då? ligger allt på is eller?
Nej, det är itne så kul Njaa, inte på is. Men som sagt så kändes det jävligt tungt när mina pengar försvann.. Men nu så har det börjat ordna till sig lite. Tillbaka i lokalen och börjat ta ner 90´n nu Man kan ju fortfarande skruva ner den även om man inte har råd att köpa massa delar
kul med mer saab projekt ! synd att alla klagar på aeron bara , om den är så värdefull så vf köper inte ni den ist för o klaga på en som använder det som går o använda ? prata kan ju alla göra kommer följas ! Mvh !
Valde faktiskt bort 900 Aero just för att jag visste att jag kommer bara förstöra den... Mår riktigt dåligt av att se den stackars Aeron Men får hoppas att du får en fyhelvetes grymm 90 istället
kul med mer saab projekt ! synd att alla klagar på aeron bara , om den är så värdefull så vf köper inte ni den ist för o klaga på en som använder det som går o använda ? prata kan ju alla göra kommer följas ! Mvh !
Valde faktiskt bort 900 Aero just för att jag visste att jag kommer bara förstöra den... Mår riktigt dåligt av att se den stackars Aeron Men får hoppas att du får en fyhelvetes grymm 90 istället
Jo det är ju tråkigt att se den åka.. Men den hade bara blivit sämre och sämre om vi inte slaktat den.. Jadå, bilen kommer bli råtuff
Köp en 99 T16 av mig då Kört 13,25 på strippen.. Säve depå EDPS
Varför har du inte den bilen uppladdad? Vore kul att se på! Mvh Calmestrand
Man ser rumpan på en av bilderna på Golfen.. Är någon seriöst intresserad av en 99a som gör Strippen på 13,25 med en Trim 60 turbo så hör av er... Men den är ju inte helt Gratis...