Bilen är en civic från 96 med 19000 mil och fungerande ac:)
Planen är en diskret front 15-16 tums Orange fälgar( snyggt som fan till mörkblått:) Coilovers kommer nästa vecka kommer bilder på dem.. Kommer info under tidens gång..
I väntan på min nya front så modda jag dit en Polo läpp.. Och lacka även lite motordelar, Som kylar hållare, batterihållare, Ac hållare, grenrörsskyddet
Polo Läppen:)
Vi skifta om att lackera men jag passa på att fota när "chris" Lackera
Hade inget att göra så fixa bakluckan.. Där va ju 4 stora emblem i varje hörna. tog en "fin liten" kniv i hörnerna sen "drog" jag av dem.. sen tog ja bort klistret med en " gummi slip" Är lite dålig på att förklara.. Där ser man också att ja lagt på ett tunt lager röd transparant färg på blinkers.. Ska förmodligen köpa nya baklampor eller göra dem här helröda..
Ser bra ut! ovanligt och diskret med polo läppen fram. Tycker du ska ta av och lacka om torkar armen bak samt fram! typisk sjukdom på hondor. Har du köpt riktiga coilovers eller coilover sleeves? mvh aidin
Ser bra ut! ovanligt och diskret med polo läppen fram. Tycker du ska ta av och lacka om torkar armen bak samt fram! typisk sjukdom på hondor. Har du köpt riktiga coilovers eller coilover sleeves? mvh aidin
Tackar..Den ska antingen bort eller målas ja:) Det är riktiga coilovers ja beställt:)