3316
Sök

Varför inte åka till skogen om man vill köra fort eller på bana?? mvh

5 089 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
FLindgren skrev:
Jag kör ALLTID toksnabbt, vart jag än åker.. och jag har haft körkort i snart fyra år.. och gissa vad.. jag har alllldrig blivit stoppad(för fortkörning eller liknande då)... Hur får du ihop det???

Och jag tror knappast att du har tagit ut din 245:a på bana.. och jag tror knappast att du har kommit upp i 189km\h i skogen med din bil heller.. det måste ju betyda att du har kört fort på en landsväg?? 
Hur ska du ha det?
Finns bloggar här på garaget du kan skriva i också.

blev du irriterad?? körde på lamdväg på en fin raksträcka klockan 5 på morgonen mellan filipstad till brattfors tok skönt men 189 kom jag upp iwink!! visade mätaren i alla fall:/ mvh

Så du körde på landsväg... men nu uppmanar du folk till att inte köra fort på landsväg.... Vissa människor förstår jag mig då inte på. Ungefär som att lägga upp en bild på sin syrra som visningsbild. Verkar lite incest tycker jag iaf smile

\Lindgren

164 Inlägg
1 mars 2009
Vafan..

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
volvo_245_racing skrev:
FLindgren skrev:
Jag kör ALLTID toksnabbt, vart jag än åker.. och jag har haft körkort i snart fyra år.. och gissa vad.. jag har alllldrig blivit stoppad(för fortkörning eller liknande då)... Hur får du ihop det???

Och jag tror knappast att du har tagit ut din 245:a på bana.. och jag tror knappast att du har kommit upp i 189km\h i skogen med din bil heller.. det måste ju betyda att du har kört fort på en landsväg?? 
Hur ska du ha det?
Finns bloggar här på garaget du kan skriva i också.

blev du irriterad?? körde på lamdväg på en fin raksträcka klockan 5 på morgonen mellan filipstad till brattfors tok skönt men 189 kom jag upp iwink!! visade mätaren i alla fall:/ mvh

Så du körde på landsväg... men nu uppmanar du folk till att inte köra fort på landsväg.... Vissa människor förstår jag mig då inte på. Ungefär som att lägga upp en bild på sin syrra som visningsbild. Verkar lite incest tycker jag iaf smile

att folk inte fattar!! läs för fan mitt andra forum om brudar utan bil!! ska bevisa att  man får fler besökare än andra om man har bilder på tjejer i avataren.. mvh

5 089 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
FLindgren skrev:
volvo_245_racing skrev:

att folk inte fattar!! läs för fan mitt andra forum om brudar utan bil!! ska bevisa att  man får fler besökare än andra om man har bilder på tjejer i avataren.. mvh

och män får tydligen bättre betald än kvinnor också.. vilket är bäst.. fler besökare så din stuts blir jättefräck här på garaget, eller mer betalt?;P

\Lindgren

1 814 Inlägg
1 mars 2009
Bloggar är bra.

164 Inlägg
1 mars 2009
Droger är inte bra för vissa..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
1 mars 2009
Mr_EmCom skrev:
blogg?

Ja, jag kan bara hålla med!

Jonas

213 Inlägg
1 mars 2009
Åka fort på landsväg också ? bara åka ifrån polisen ?wink

Världen är full av idioter.. Men lustigt nog är dem flesta konstruktörer.
Trafikregler gäller bara på dagen...

1 926 Inlägg
1 mars 2009
Hahahaha årets mest meningslösa jävla tråd?! big_smile

Skulle vara roligt o se TS ( trådskapare ) säga samma sak om hon körde en corvette eller liknande..

Got VTEC?
1 593 Inlägg
1 mars 2009
Denna tråden borde fan bli klistrad direkt, sjukt bra ju! Mycket info som kommer ut till alla också! Tycker inte ni andra också det?

Nej, seriöst, tror inte att din tråd här kommer o påverka någon ett skit, folk gör vad de vill med sina liv/bilar. Btw, det finns någonting som kallas blogg där alla dina tester/det du tycker får plats.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

5 089 Inlägg
1 mars 2009
Spelis skrev:

Skulle vara roligt o se TS ( trådskapare ) säga samma sak om hon körde en corvette eller liknande..

Det är en han... det är hans syrra på bilden, han vill att fler ska besöka honnom när han har en tjej som visningsbild wink

\Lindgren

1 814 Inlägg
1 mars 2009
FLindgren skrev:
Spelis skrev:

Det är en han... det är hans syrra på bilden, han vill att fler ska besöka honnom när han har en tjej som visningsbild wink

Det där är faktiskt taskigt mot syrran imo (inget illa menat)

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
1 mars 2009
Mycket bra tråd må jag säga! Fått mycket information man inte visste om förut! smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
1 mars 2009
Hoppas att jag inte är allt för vulgär om jag påstår att din syster lutar lite åt det så kallade fjortis hållet.

/Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
FLindgren skrev:
Spelis skrev:

vill?? jag gör ett test och motbevisar alla som tror att man inte får fler folk som kollar på bilarna!! vissa folk fattar tydligen inte!! läs vad en av killarna skrev han var ärlig han. han skrev att han gick in på min sida bara för att det var en tjej på avataren!! men vissa folk kan inte stå för vad dem gör och varför.. mvh

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
-Mackan- skrev:
Hoppas att jag inte är allt för vulgär om jag påstår att din syster lutar lite åt det så kallade fjortis hållet.

/Markus

tror du??

Med.lem
3 759 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
-Mackan- skrev:

/Markus

tror du??

Kom igen nu, hur gammal är hon?

Din tråd är ändå dömd till sin död... tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Hemlig Agent
1 115 Inlägg
1 mars 2009
Jag sitter spänt och väntar på svar på Mr_EmComs fråga!!!

Konsult
1 247 Inlägg
1 mars 2009
Ja, folk brukar säga så.

Akta överdriven användning av frågetecken (?) och utropstecken (!) samt bristande vokabulär smile

(Sitter och väntar på svar på Mr_EmCom 's fråga)
Senast redigerat av Tagg3N (1 mars 2009)

kevlar_soul
1 mars 2009
Haha dagens geni!!

Sök