2986
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

Avstängd
962 Inlägg
21 maj 2009
s12 skrev:
prodrive : vilket spel gillar du bäst av GT3 eller GT4 ?

Inget av dom.

Men för 3-4år sedan så tyckte jag GT4 var bättre wink
Senast redigerat av prodrive (21 maj 2009)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
21 maj 2009
prodrive : okej , vad tycker du de senaste GT 5 prologue ?

Nissan Silvia

Avstängd
962 Inlägg
21 maj 2009
s12 skrev:

Jag tycker inget, för jag har inte testat det wink Jag är inte mycket för arcadespel så antagligen tycker jag inte om det heller roll

535 Inlägg
3 juni 2009
Trådstartare
Nu har det hänt grejer!

En riktig GT 5 trailer har kommit ut! Spelet ser helt otroligt bra ut på filmen! LotusJPS kommer att lägga ut den närsomhelst här på tråden
Senast redigerat av IS-F (3 juni 2009)

1 134 Inlägg
3 juni 2009
Nyheter

Officiel trailer till Gran Turismo 5!!
Super bra grafik och det verkar nästan som om det finns skadesimulator!

Senast redigerat av LotusJPS (4 juni 2009)

1 801 Inlägg
4 juni 2009
prodrive skrev:
s12 skrev:

Jag tycker inget, för jag har inte testat det wink Jag är inte mycket för arcadespel så antagligen tycker jag inte om det heller roll

Något har du fått om bakfoten tror jag.

När vart Gran Turismo ett Arcade lir?

273 Inlägg
4 juni 2009
Nästan värt att köpa en ps3 för de här tongue har inte hängt med i gt serien sen första spelet kom då man satt med sin vråltrimmade impreza och körde skiten ur den.

Kan man fortfarande trimma bilarna själv eller har dom gått samma tråkiga väg som project gotham racing?

Avstängd
962 Inlägg
4 juni 2009
BlauMes skrev:
prodrive skrev:
s12 skrev:

Något har du fått om bakfoten tror jag.

När vart Gran Turismo ett Arcade lir?

Sen generation 1, ok inte arcadespel som Need For Speed kanske, utan mer semi-simulator stil. Fast jämför jag det med RBR och Simbims spel till PC vill jag nog ändå kalla det för arcadespel... roll Fast det är ju ändå ljusår bättre än allt annat skit som finns till konsoler.

Kollade trailern för GT5, såg ju helt sinnessjukt fränt ut! Drägglade lagom hårt när Impreza WRC S14 kom och det var onboard snutt där man såg Petter Solberg och Phil Mills big_smile
Senast redigerat av prodrive (4 juni 2009)

3 354 Inlägg
4 juni 2009
gillade wrc delen skarpt i trailern.
Senast redigerat av Seth (4 juni 2009)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

535 Inlägg
5 juni 2009
Trådstartare
Seth skrev:
gillade wrc delen skarpt i trailern.

Jo, det ser riktigt fränt ut! Ska bli kul att kolla hur det är att köra nascar med!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
7 juni 2009
Officiel trailer till Gran Turismo 5 på youtube va ju riktig ögon godis , de ska bli intressant å köra nascar , de e riktigt kul å köra rally med ,

Nissan Silvia

273 Inlägg
19 juni 2009
ArizonaEagle skrev:
Nästan värt att köpa en ps3 för de här tongue har inte hängt med i gt serien sen första spelet kom då man satt med sin vråltrimmade impreza och körde skiten ur den.

Kan man fortfarande trimma bilarna själv eller har dom gått samma tråkiga väg som project gotham racing?

Sagt och gjort, nu står mitt nya ps3 i tv-bänken wink har dock inte hunnit prova gt5 prologue än, har nyss varit nere på onoff och köpt de big_smile

273 Inlägg
20 juni 2009
kan man inte trimma bilen eller är det bara jag som inte hittar den funktionen? sad

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
20 juni 2009
ArizonaEagle skrev:
kan man inte trimma bilen eller är det bara jag som inte hittar den funktionen? sad

Du kan inte trimma bilen i Prologue. När du har klarat hela Prologue så kan du ändra viktfördelning och lite annat på bilen. Prologue är bara ett lite större Demo.

När hela GT5 kommer så kommer du att kunna trimma och optimera bilen precis som i dom andra spelen i Gran Turismo serien.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
20 juni 2009
Rspeter skrev:
ArizonaEagle skrev:

Du kan inte trimma bilen i Prologue. När du har klarat hela Prologue så kan du ändra viktfördelning och lite annat på bilen. Prologue är bara ett lite större Demo.

När hela GT5 kommer så kommer du att kunna trimma och optimera bilen precis som i dom andra spelen i Gran Turismo serien.

att kunna trimma bilar på Gran Turismo serien är så himla kul å se vilken skillnad de blir , de gör GT ännu roligare å köra smile

Nissan Silvia

Crusty69
21 juni 2009
Frågan är bara när det kommer till sverige hmm

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
8 juli 2009
de va en stor dag för mig den 29 juni 2009 , fick min första lön från mitt sommar jobb , efter jobbet så åkte jag till elgianten å köpte mig PS3 och Gran Turismo 5 Prologue och Gran Theft Auto 4 , nu har jag över 600 000 kronor å kör a- licencen , GT 5 Prologue så bra spel är mycket njöd med de jag har köpt

Nissan Silvia

438 Inlägg
8 juli 2009
Ja här sitter man å väntar på sitt ps3 med Gt5 prologue,hoppas man får det imorgon så man kan spela lite smile
Senast redigerat av Vett74 (8 juli 2009)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
11 oktober 2009
i går kväll så fick jag för mig att spela Gt5 prologue , de va ett tag sen man gjorde de , känns skönt å köra igen , men man saknar gt5 ......

Nissan Silvia

OEM <3
6 957 Inlägg
11 oktober 2009
Nån som hört ngt mer om releasedatum? blir väl 2010..
Just nu så får jag säga att Colin Mcrae Rally Dirt 2 och NFS Shift är riktigt goa spel big_smile

OEM <3

Sök