istort sätt den enda bil som verkligen visar att man har pengar där handlar det inte om att ta så dyrt billån som möjligt utan ser man en sån rullar på gatan vet man att dom har pengar
möjligen någon gammal ferrari men ingen bmw eller merca eller sånt smäck visar att man är rik
Vissa modeller av Audi som någon sa. Helt otroligt att vissa fullutrustade modeller går på klar över en miljon. Det är några av cheferna på jobbet som kör sådana. Det är kanske där jag fått den uppfattningen...
924 och 944 är väll inte direkt några dyrgripar.. Bentley, Dusenberg och Masserati
Oj.. de fanns undantag
Jag har fått uppfattningen att rika svenskar kör Volvo lr tyskar. Sen är väl porsche, Ferrari mm inga direkt rikemansbilar tycker jag. Men man måste ju ha rätt mkt pengar för att köpa/köra dom oundvikligen.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Detta är den läckraste merca som byggds (min åsikt), den har helt underbara linjer i karossen, jag var in på Philipson av helt andra orsaker när jag upptäckte Mercedes CLS sköna linjer, gick runt bilen flera gånger bara för att få njuta av dom linjesköna detaljerna.. sen glömde jag nästan bort vad jag hadde för ärende inne på Philipson !!
Rikemansbil är en lyxbil och inte någon sportbil ,en sportbil är som sakt en sportbil. tycker det är lite konstigt att alla förväxlar sportbilar med lyxbilar den bil som enligt mig är en lyxbil är maybach.
Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!