Snabbmat är okej men inget slår karelska piroger med äggsmör Dock är de inte lika goda när man köper dem i färdigpack nere på ICA utan det ska va hemmagjorda.
Eller ja det finns ju massa annan god mat men ska det gå fort och man vill äta onyttigt så är det fruktansvärt gott
Senast redigerat av Feffy (24 mars 2006)
Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitthjärta! 3/4 vitblå 1/4 blågul
ja idag så vart det Leons i norrköping.... var där o handlade lite skoj.... annars blir det väll kebabpizza på maestro i katrineholm.... eller kanske nån brugare på sibylla... beror helt på vad jag känner för
ähh fan det blir Loffes grill, grillpalatset eller hos min egen pizzabagare:D
Loffes har ju varit bättre än det är idag, för 10 år sen gick det inte att hitta bättre hamburgare o pommes=) Grillpalatset har fina kebabtallrikar, that's it. Men om man är ute efter goda pizzor så rekommenderar jag antingen Il Pirata eller skitiga duken i Stuvsta
Jag tar Burger King o McDonalds. På Burger King tar jag Whopper Pinäta=namnamnam=mycket gott. På Mcdonalds tar jag Big Mac o company. Eventuellt Sybylla.
Hmm... kan inte ha varit många skellefteåbor här. För då finns det bara "Krysset". Faktiskt så gott så när ja å en kompis va i en närliggande stad å köpte en bil så sa säljaren efter att vi käkat på ett lokalt hamburgeställe:
-Vad det gott? -Helt okej, svarade vi. -Ja det är klart, går väl knappast upp emot erat "krysset".
Så om ni har vägarna förbi skellefteå å är hungriga så vet ni vad som gäller!
korvans i stenungsund is the place to be!! fast e man ute efter en snabb billigt sak så blir det väl sibylla eller donken... oftast donken de har ju mcdriven;) jag o några polare fick för oss att ha cheeseburger race... beställde 40 st och knaprade i oss..... fast jag ballade ur efter 5... personalen blev trot eller ej sura ring nästa gång sa dom ..... ofta.....
Jag har inte ätit snabbmat på över 4 år De e så ÄCKLIGT! Flott å fett i överflöd för fan,,, En big mac å Co innehåller cirka 1000 kalorier... tänk på de