axza skrev:volvo_1987 skrev:Tack gräsberg bra skrivet och vet du någon som vill hjälpa till hör av dig gräs anmäler sig frivilligt han.. gör sögen på att städa upp efter andra berätta han förut med ett stort leende på läpparna och sopkvasten i ögat!
volvo_1987 skrev:Tack gräsberg bra skrivet och vet du någon som vill hjälpa till hör av dig
Gräsberg skrev:axza skrev:volvo_1987 skrev:Tack gräsberg bra skrivet och vet du någon som vill hjälpa till hör av dig gräs anmäler sig frivilligt han.. gör sögen på att städa upp efter andra berätta han förut med ett stort leende på läpparna och sopkvasten i ögat! ja är fan inte anmäld jonas lilla.. kolla vad ja skriver innan du säger för möe han frågar om ja vet någon mer som vill hjälpa te :p du anske är sugen jonas du får läsa alla oxå va inget krav att du måste vara där till 22... mera att de inte skulle åka bilar fram o tillbaka hela tiden som på biltema
Volvator skrev:Jag kommer. Volvator Mariestad. I vilken bil vet jag ej då jag snittar 1bil/månad ca. men jag kommer iaf!!MVH Fredde..
Donken86 skrev:Ojj, härligt. verkar va många som är intresserade
volvo_1987 skrev:Donken86 skrev:Ojj, härligt. verkar va många som är intresserade vad tror du det blir när vi pratat med kommunen då
axza skrev:Derbi skrev:Vilka är ljudnissarna i kristinehamn? Devilaudio?vet inte riktigt vad de heter.. men de har Nintendo 8bitars i dörren iaf! (minibuss) mycket underhållande!
Derbi skrev:Vilka är ljudnissarna i kristinehamn? Devilaudio?
Gräsberg skrev:ja är fan inte anmäld jonas lilla.. kolla vad ja skriver innan du säger för möe han frågar om ja vet någon mer som vill hjälpa te :p du anske är sugen jonas du får läsa alla oxå va inget krav att du måste vara där till 22... mera att de inte skulle åka bilar fram o tillbaka hela tiden som på biltema
ozman skrev:jag kommer och hjälper till och hålla ren o snyggt på området tycker att många borde ställa upp o göra de