Den blev ju som ny Mycket imponerande renovering Har du lackerat den själv också elr lämnat in den?
Du får nog läsa tråden en gång till tror jag ;D Men tack ändå
Haha ååh, jag orkade inte läsa igenom tråden den första gången Men erat jobb ser ju kanon ut så tvivlar inte på att den kommer se ut som den gjorde när föregående ägaren hade den! Verkligen speciell bil, kommer följa projektet
Hehe okej! Då får jag tacka en gång till, det värmer och får mej att kämpa vidare!
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Snyggt jobbat. Tyckte jag kände igen den saaben... Faan man blir ju sugen igen på en saab-oldie! Har alltid haft en förkärlek för dom där gamla trollhätte-raketerna!
Snyggt jobbat. Tyckte jag kände igen den saaben... Faan man blir ju sugen igen på en saab-oldie! Har alltid haft en förkärlek för dom där gamla trollhätte-raketerna!
Tackar! Misstänker att du känner Jonas som hade den förut då? Ja raketer är det verkligen!
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Klockan är 06.00 och jag uppdaterar tråden efter nattens arbete.
Larsa var med och spacklade iordning taket riktigt ordentligt.
Lade även på en primer för att se ojämnheter inför grand finale!
Eftersom i princip all svetsning är klar under bilen var det därför dags för underredsbehandling. Ytterligare en punkt att bocka av på min lista och jag är nöjd!
Visst är det läckert? Bra är det med!
Verkligen kass bild, men det är en del av min nya tröskel. Bland det sista svetsarbetet under bilen! Galvad plåt är det med! Lyxigt värre!
Med denna lilla update säger jag godnatt! Och hoppas på fina svar när jag vaknar till liv runt 14 tiden
Over and out! Mvh Michael!
Idag har jag fått hjälp av Larsa att göra klart slipningen av taket. Bäst nån som verkligen kan gör det! Så imorgon så ska vi ha azea primer på taket och se hur det blev
Kass bild, men jag skrattade så för Larsa härjade som ni ser i bakgrunden!
Bonusbild!
Allt för mig ikväll God afton.
Senast redigerat av Larsson_Power (13 mars 2009)