ja, ingen fråga är väl för konstig att ställas? Lider ju av en ryggskada sedan 1 1/2 år tillbaka, ja kan i princip bara sitta i min 740 bekvämt , andra bilar e för hårda i stolarna och sen har jag svårt o röra mig efteråt. nu e ja inne på o köpa en cheva caprice, men hade tacksamt tagit emot tips på bilar med mjuka stolar och väldigt lite svankstöd! e t.ex volvos 850 lika mjuk i stolen som 740in?
finns ju en hel del . fast kanske inte i den prisklass som man har råd till. som bmw 750 stolar eller jagge stolar men som sagt. kanske inte i den prisklass som man har alltid råd till
volvos 850 t5r stolar med 3 minnen och el justering borde ju passa dig som handen i handsken:) snygga e dom med! Har ett par till slau, pm vid intresse. MVH/ Jerker
Tycker att tex. säten från Volvo 740/940 är rätt underskattade. Har suttit i många nya bilar där man sitter som ett arsle, för att inte tala om E28 säten...
Min mor har en säregen skada i ryggen och provade säkert ett 30tal bilar för att hitta bilen med bäst stol. Efter flertalet tyskar med komfortstolar och andra premiumbilar vart de en Citoträngs C5
Så där har du en komfortabel stol iaf. Ja tyckte även stolen i min Maxima va förjävla skön. Sånna stolar hittar du billigt på skroten i både skin och plysch.
Nu ska jag göra lite reklam för SAAB här Många läkare tipsar ju om att köpa saab om du har problem med ryggen.. Stolarna är mjuka och sköna och hela körställningen ska vara mer eller mindre den bästa på marknaden för dom som har problem med ryggen.. Mvh
Sen ska man väl inte hänga upp sig på hur mjuk en stol är? Har man ryggbesvär bör man ju ha en stol som stödjer ryggen. Samma som en säng kan man tycka.
Sen ska man väl inte hänga upp sig på hur mjuk en stol är? Har man ryggbesvär bör man ju ha en stol som stödjer ryggen. Samma som en säng kan man tycka.
Där håller jag med till 100% Stolarna i min E28 stödjer inte ryggen för 5 öre. Sitter jag typ en timme i bilen får jag satans ont i ryggen. Fattar inte hur jag pallade köra hem den från skåne :S
Nu ska jag göra lite reklam för SAAB här Många läkare tipsar ju om att köpa saab om du har problem med ryggen.. Stolarna är mjuka och sköna och hela körställningen ska vara mer eller mindre den bästa på marknaden för dom som har problem med ryggen.. Mvh
Inte för att jag vill starta någon pajkastnig över huvudtaget så käfta inte emot är ni snälla Men när jag körde saab så hade jag väldigt ont i ryggen när jag hade kört längre sträckor. Dåligt med svankstöd tyckte JAG.
Inte för att jag vill starta någon pajkastnig över huvudtaget så käfta inte emot är ni snälla Men när jag körde saab så hade jag väldigt ont i ryggen när jag hade kört längre sträckor. Dåligt med svankstöd tyckte JAG.
Haha jaha ja bara klaga på nu hehe.. men det kan väl vara lite olika från människa till människa.. Men det va vad en läkare tipsade till en polare Mvh