Nu har de hänt lite mer med motorn, de ända som saknas till den nu är ny turbo.
Blocket blev svart.
Ock ventilkåpa, vatten rör, "gallret" på genaratorn och olje stickan blev blått de blev även motor fästena och start motorn, de ser ut som att VOLVO är vitt men de är de inte ska blank poleras sen.
nixon89, plockar du ut den, skruvar bort allt som inte ska lackas och tvättar den kan jag väl göra de:P
Widlund88, de sa polaren med, har ju en 740 som inte är krockad (som ska bli front och mitten på limon) så lite sugen måste jag ju erkäna att jag va. men för att inte göra de slet jag ur all inredning i den, och då är de inte lika kul att slänga i en motor i den. inte före jag har satt vinkelskriken i den iaf:D
Nu va de väldigt längesen de hände nåt här, men i garaget har de börjat hända en del. Kapade av baken på den bil som ska bli front och mitten på limon idag:)
Blev lite kortare.
Ser väldigt fel ut.
Imorgon ska den kapas igen:)
Har även lackat motorrumet, slänger upp bilder på de när motorn är i.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
nu har jag börjat sätta ihop front och mitten delarna, mycke mäta och tänka blir de:| så de går inte så snabbt nu då de är svårt att hitta fasta mät-punkter:/ men de ska nog gå bra ändå.