Satte ju min 740 tic i ett träd i höstas och visste inte vad jag skulle göra med den, de va ju bara fronten som blev skrot. Så kom jag på den briljangta (stavning?) iden att bygga en limo=)
Den ska bli två soffor bak som ska stå mot varandra alltså inte som en org 740 limo, och kanske dubbla takluckor om de får plats. Och som ni kanske har räknat ut efter att ha läst rubriken så ska de bara ha tre dörrar, detta för att få plats för en liten bar lr liknande=D
Och så ska motorn skrämmas upp lite med, kommer nog sattsa på ca 250hk.
De som är gjort hittils är, båda bilarna är så gott som tömmda på inredning. Tic motorn plockades i helgen.
Får du ut harven bakom bilen nu när du ska börja skruva? Snart dags för vårbruk ju...
bilen står inte där längere så de är inga problem, limon ska byggas i andra änden lokalen, är de tänkt. Där står just nu en Fordson Major 57:a i tre delar och och en röv hack med utfälda stödben som inte går upp. De största problemet är att de på jobbet, så bilen kan bara byggas på helger som de inte står nåt där.
Jag kan fixa bilder under om du vill? men det tar nog nån dag till jag har den på lyften.. Förresten så har jag sålt den gröna... så jag har bara en nu
Jag kan fixa bilder under om du vill? men det tar nog nån dag till jag har den på lyften.. Förresten så har jag sålt den gröna... så jag har bara en nu