4302
Sök

Sämsta bilen ni ägt

35 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
Vilken är den sämsta bilen ni ägt? massa fel m.m.?

Själv var den första bilen. Volvo 740 GL 88, automat, hela 112 hk!. Starta när den själv kände för det.. visade sig vara start motorn. Stöt dämparna var så jävla slut så den gunga fram när man små dutta på bromsen. Fläkten gick bara på ettan. o en massa andra bajs fel!

Bättre börda man bär ej på vägen än mycket mannavett

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
21 mars 2009
nissan sunny, den köptes för 3000:- skar inom en månad.

1 675 Inlägg
21 mars 2009
en volvo 142 69 tror jag det va plus minus något år.  körde upp 20 liter bensien på 4 mil, förknasar skräp. Startade ibland och gick ibland i gång av sig själv wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
21 mars 2009
mitsubishi eclipse-92. allt gick sönder på den bilen.... och när det inte kudne gå sönder mer saker... då gick dem saker jag lagat sönder en gång till... fyfan vilken jävla bil...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
21 mars 2009
Ford Scorpio - 94;a. Databoxstrul, glödande halvljus, och sen innan man splde den, och så tålde den inte att var ute och la upp den på brehäng, utan då slutade gasen att svara. Fick den såld.

Lev livet, det kan ta slut fort

DFFL
9 020 Inlägg
21 mars 2009
Finns redan en sån här tråd.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 948 Inlägg
21 mars 2009
FireTraXX skrev:

Du kanske skulle länka till den också... om du ska vara duktig... fast du kanske bara ville gnälla?

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

DFFL
9 020 Inlägg
21 mars 2009
AcesHigh666 skrev:
FireTraXX skrev:

Du kanske skulle länka till den också... om du ska vara duktig... fast du kanske bara ville gnälla?

Varför ska jag när ingen annan orkar?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

35 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
varför gnälla om en piss sak överhuvudtaget?

Bättre börda man bär ej på vägen än mycket mannavett

1 948 Inlägg
22 mars 2009
FireTraXX skrev:
AcesHigh666 skrev:
FireTraXX skrev:

Jag såg ingen annan som klagade....

DFFL
9 020 Inlägg
22 mars 2009
AcesHigh666 skrev:
FireTraXX skrev:
AcesHigh666 skrev:

Jag såg ingen annan som klagade....

Tänkte mer på länkandet.

Russel Crowe, Gladiator.

Gödseldräng
4 529 Inlägg
22 mars 2009
BMW E30 uj uj va rost de va på dom 2 jag ägde ^^

587 Inlägg
22 mars 2009
mina bakhjulsdrivna volvos har vart ren skräp ( ägt flera 240 & 740 ) , däremot de 850 jag ägt har vart ok....

Grävmaskinist
216 Inlägg
22 mars 2009
En golf. Va rena skiten, rostig/ dålig motor (drack 1 liter milen...)/ allmänt tråkig.

362 Inlägg
22 mars 2009
hade en ford scorpio 96a. den va väl kanske inte bästa bilen. fick fylla på servon ca en gång om dagen, avgassytemet va som knäckebröd, den va slöare än en drogad snigel å den rostade precis överallt

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

elektriker
26 Inlägg
22 mars 2009
opel vectra som jag köpte för 3000kr körde en dag fick byta typ allt på den plus svetsa ihop hela bilen för den trilla nätsan isär när jag kom hem! så aldrig mera en opel!

945 Inlägg
22 mars 2009
Renault5.
Rattstången var lös, tanken läckte, bromsarna läckte, kylaren läckte, radion var trasig, växellådan var trasig.
Handbromsen var trasig, vindrutetorkarna funkade inte, toppen var skev, dragkroken lossnade.

Jag körde från Båstad till Visby med fanskapet!
Alla felen fanns under resan och jag lyckades även ta mig hem. big_smile

261 Inlägg
22 mars 2009
mazda 626 som jag hade fyfan..

Me-BboyLuna

16 197 Inlägg
22 mars 2009
en volvo 245..  vilken DYNGA!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

982 Inlägg
22 mars 2009
golf vr6..båda två..skit motorer