Tjäna! Min 940(94) startar ej. En morgon när jag skulle ta mig till skolan sätter jag mig i bilen o ska starta den som vanligt, lite kall såklart eftersom det är mitt i vintern, den startar kallt men, så jag ser inga större problem över de, går ut för att skrapa rutan som vanligt men så hör jag att den börjar då, den går snabbt ner i varv så jag försöker rädda det med att varsamt trycka på gasen men inget händer, den fortsätter förlora varv. Tillslut dör den o jag försöker starta den men den bara hostar tills den inte längre vill hosta ens. Jag gav mig på problemet dagen efter och började felsöka, testade att köra med startgas, ingen reaktion över huvudtaget, testar att kolla tändstiftet, o dem var dyngsura men alla får ändå gnista, testar att spola ur bensin ur motorn men kommer inte ur något, jag testar att dra spridarrelät för att se om den får för myckeh bensin, men problemet ligger inte där heller. Har tappat hopp om vad jag ska göra(kan även vara bra att nämna att det är en a traktor. Och ja, jag har testat att kolla så hregget inte lagt av, men allt är i sin fungerande ordning, även bränslepumpen går som den ska då jag kollat så bensin kommer fram. Men behöver lite hjälp om vad de faktiskt kan vara. Otroligt tacksam för svar.