29 mars 2006
Trådstartare
hade ju tänkt att man börjar me en liten o billig bil som blir billig o bygga... sen säljerm na den o tjänar lite pengar.. dom pengarna man tjänar gör man et nytt projekt me... o så håller man på så tills man tjänat en bra slant.. sen kan man om man vill dela upp pengarna på nåt sätt.. man får väl antagligen skapa nå typ av system...typ i % form... då vill säga att dne som lägger ut mer har mer rätt.. som i aktier....
jag tror att det här skulle kunna fungera riktigt bra.. e man 5, 10, 15 pers så blir det ju itne många kronor vardera.... vinsten lär ju bli mer än utgifterna....
Om det låter intressant så tycker jag att ni ska höra av er... skriv här i tråden...
Olika delar...
Själv hade jag tänkt mig i sthlm.. men vist... vart som helst fungerar väl as well...
man kan ju alltid skapa flera projekt.. o kanske t.om fixa sponsorer... då får man ju de mesta gratis... låter väl inte så tokigt...
Tex.. hämta ut en ny bmw o modda om den totalt.... o då mennar jag totalt.. vem skulle itne vilja sponsra ett sånt projekt... dom gör ju inge mer än reklam... villket är deras leverbröd efter försäljning...
Senast redigerat av mindclip (29 mars 2006)