Bil ska snart iväg på lack och jag har valt mitt lilla tema som "gangster" tema.
Jag har införskaffat mig pistoler som ser väldigt verkliga ut, och "pengar väska", en sådan portfölj ni säkert sett i filmer osv. Men frågan är har ni några mer tips om vad man kan använda sig utav för saker eller något man kanske kan lacka in? Alla tips och idéer är värdefulla, blir väldigt tacksam. Min fantasi är inte så bra nämligen.
En påse cement i bagaget! Så du kan göra tunga skor åt de som ska sova med fiskarna. Men vill du inte köra runt med exta vikt kan du ju bara strö runt lite kvitton på cement
Ja finns ju ett par sköna bidrag.. Tycker det är svårt och hitta inspiration..
DusanMandick: ja det är väl ingen gangster bil men hur ser showbilarna ut idag? det gäller bara och vara kreativ och göra ett bra jobb så kan det bli fräckt på vilken bil som tror jag.
Ja finns ju ett par sköna bidrag.. Tycker det är svårt och hitta inspiration..
DusanMandick: ja det är väl ingen gangster bil men hur ser showbilarna ut idag? det gäller bara och vara kreativ och göra ett bra jobb så kan det bli fräckt på vilken bil som tror jag.
sant men de mkt mer jobb me en sån än om du hade tatt en merca lr nåt men en gammaldags gangsterkeps, knogjärn, avsågade hagelgevär o kostymlikande inredning vore coolt
du ska göra den annas svart helst mattsvart sen typ som feta kjedjor som ska vara i silver eller guld sen fälgarna ska va chrome minsta tum e 18 typ du ska ha D: sen allt annat svart tro mig tha h.o.e´s jump in
ta typ tony montana och måla in han på huven sen massa annat folk på sidan av bilen med dörren som håller pistoler o annat sen så klart dollar märket i bakrunden lite löst av allt
Blir säkert ett bra lackeringsjobb och allt, fast tror att det blir svårt att få folk att tänka gangster ändå. Till det behövs ju en gammal jänkare, stor fläskig svart BMW eller Merca. Men lycka till iallfall!