mastrovious skrev:
FireTraXX skrev:
mastrovious skrev:
över 200 spel i skillnad.. i princip skiljer det nästan 1/3. Det är rätt mkt tycker jag.
Med tanke på att en MASSIV del av spelutbuden till båda konsolerna är skit så är det inte en speciellt stor skillnad.
De enda bra är de "stora" spelen som oftast finns till båda.
Så nej, det är inte en stor skillnad.
Haha du e grym på att argumentera. Du måste ju känna till vilka spel som finns till de båda konsolerna med tanke på hur du uttrycker dig? Men om nu en "MASSIV del av spelutbuden till BÅDA konsolerna är skit" så blir väl glappet fortfarande detsamma? Om nu 300 av spelen är crap (för båda konsolerna) så kommer det ju i slutändan fortfarande finnas 200 spel mer till Xboxen... 1/3 är stor skillnad i mina ögon.
Och visst, eftersom det finns fler spel till Xboxen kan ju risken finnas att fler är skit, men det handlar ju om vilken smak man har i slutändan.
Ja, det är ju ganska relativt vilka spel som är skit.
Och enligt min erfarenhet så hittar jag fler spel till PS3 som jag gillar än vad jag gör till 360.
(Av de exklusiva spelen.)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.