hehe de roliga med denna tråd är då ni säger streetrace, hehe streetrace sker på traffikerad väg ^^ inte på avstängd flygplats ^^
Jaa. http://sv.wikipedia.org/wiki/Streetrace "Idag har begreppet "street racing" börjat användas på fler företeelser än den klassiska. I media och annars kallas ofta all form av tävling eller ibland buskörning på allmän väg för street racing. Strikt sett är detta inte helt korrekt eftersom street racing i sin ursprungliga form är en mer uppstyrd verksamhet."
Så på ett flygfält är väl rätta termen blackrace?
http://www.blackrace.nu/ "Blackrace är ett trafiksäkerhetsprojekt där myndigheter i form av kommuner, polisen, vägverket m.fl. är med och skapar möjlighet till att ihop med streetraceungdomar ordna legala race där man under kontrollerade former testar sin bils prestanda."
Jo vi ska köra en karavan från skellefteå,vi kommer vara några bilar som far från OK/Q8 solbacken. Klockan 09:30 så kommer vi börja köra mot piteå,så dom som inte är där då får väl jaga oss längst E4:an och knappa in på oss ( vi kommer hålla hastighets begränsningen på 110km/h)
Så va där 09:30!
Senast redigerat av ¤¤740Racing¤¤ (26 april 2009)
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Efter en hemväg från JRM racing på 80km/h från Uppsala till Piteå som tog 11h pga en sjujäkla punktering så hoppas jag att jag har ett set nya R-däck till träffen annars måste jag komma me vinterdäcken
hehe ja det är sant, BMW är super när de funkar, tyvärr är det inte alltför sällan dom inte gör det Tro mig, vi har 3st
Kan bero lite på hur man sköter om dom.. Tror alla bilar kan vara skitbilar om man inte sköter om dom. Sedan finns det alltid "söndags"/"måndags" ex av alla bilar
hehe ja det är sant, BMW är super när de funkar, tyvärr är det inte alltför sällan dom inte gör det Tro mig, vi har 3st
Kan bero lite på hur man sköter om dom.. Tror alla bilar kan vara skitbilar om man inte sköter om dom. Sedan finns det alltid "söndags"/"måndags" ex av alla bilar
Bilen har funkat klockrent fram till i lördags då jag stod still och pratade med några polare i 5min då tempen sköt iväg som en kanon och bilen började koka.. Åsså har den börjat ticka då den är varm! :S Helt knäpptyst då den är kall..
Ha, ja du vi nästan bor på Burlins motor i Skellefteå och ja, vi tar väl hand om våra bilar Både jag och pappa