Ska väll tillägga att jag har lyckats fixa några däck nu så ni slipper nog se dubbar på subban på lördag Kommer väll hinna sätta dit några JRm dekaler också!
Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Jag kommer nog inte att fara på nån vårträff.... allt gick åt pipsvängen nu,jag skulle ställa in fram och bakvagn idag men så hade den maskinen gått sönder så ja stannar nog för att hitta en som kan göra det innan lördag är nog omöjligt
kan du inte bara köra utan att ställa in dom?..
Då är de stor risk att mina nya däck går åt h*lvete...dom e inte billiga nya som jag har nu
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Blir tyvärr inget för mig då jag inte fått mina nya fälgar ännu då dom är några veckor bort + att jag inte har några sommardäck alls till bilen för närvarande :S
Då är de stor risk att mina nya däck går åt h*lvete...dom e inte billiga nya som jag har nu
Är din fram på bakvagn såå dåligt inställd?....ett par mil hit eller dit spelar itne nån större roll...om dom nu inte är jätteoinställda...
Det blir lagligt "streetrace" i Fällfors, på Skellefteå Drive Center, på kvällen. Start kl 18.00, insläpp från cirka 16.30. Följ skyltarna mot Skellefteå Drive Center i Fällfors.
Vi kommer att ta en entréavgift på 40 kr per bil att komma in på Skellefteå Drive Center. Anledningen är att vi behöver en städkassa för att se till att vi säkert kan fortsätta köra på Skellefteå Drive Center. Bilar som betalat in sig på Vårträffen kommer in gratis på basen.
Det är inte så svårt att ställa in så du får någolunda bra hjulinstäningar. du ska ha 3-4 milimeter på framhjulen som to in. och det mätter du bara från ett däcks insida till det andras mitt