Helrenovering med motoruppgradering och luftfjädringsbygge på min Volvo 144 -67, målas i en ljus lamborghini grön med ljusgul pearl, och moddas för att kunna stå på 18" ekerfälgar. Cleant stuk och mycket krom är tanken,... Visa mer
Nu hoppas vi på att Pekka kirrar lackerare och kanske även spacklare, det hade varit helt underbart och få iväg den till någon som är lite snabb på att få det gjort. Så nu blinkar jag lite med ögonen och ser vad Pekka kan styra upp för något Efter lack är det ju "bara" det roliga kvar, kommer bo ute i skogen veckorna igenom känns det som
Hehe, förstår dig. Brukar köra med ett talesätt när det gäller bilar, jobb, ja typ allt. "Det jag inte kan lär jag mig".
Har kanske en värre grad på sjukdomsbilden än dig pgr av att jag hållt på många år med diverse projekt men du kommer nog ikapp snart
Hahaha brukar faktiskt köra på den jag med, men nu har dom inarbetat tusen gånger att "någon som kan" borde göra det, så jag är rädd att det blir kapajk av det om jag ens tänker tanken
Men du har nog rätt, det kommer det med Gud bevare oss då ^
Verkar som att min lata kusin kommer hit efter jobbet och spacklar åt mig!!!!!!!!!!!!! WOHO på det
Då kan vi iallafall boka ett datum för lack, känns så gryyyymt skönt! Nu ska jag vara på bra humör hela dagen Om han nu kommer vill säga! *peppar peppar* ><
Nu så är det spackling på hög nivå i garaget, håller på och fixar mat åt stackarn nu när han sliter så hårt Knackat i ordning bulorna som var under skyltbelysning och nummerplåt så nu ska det på lite spackel där också innan det är helt rakt
Men iallafall, nu börjar det hända något igen efter många många dagars ingenting. Så nu hoppas jag på lack någon gång inom kanske två veckor, men man ska aldrig förvänta sig något har jag lärt mig, så får se hur det blir
Haha förstår att folk undrar ^ det är så att jag har en kusin som är satt på att spackla, och han har antingen massor att göra, ingen barnvakt, eller är trött, så man får helt enkelt vänta om man vill ha det gjort ordentligt Men det kommer väl, han lär skynda nu för jag tänker boka tid för lack gaaanska omgående